2009年10月29日 星期四

2009-10-30 (Fri) 萬聖節捐血周.會凱玲BB


萬聖節捐血周捐血,會有萬聖節禮物呀!!



一向好準時捐血既我,其實上月廿幾號應該夠期再捐血架啦,但大家都見我又要攪結婚又要攪裝修,真係冇時間去捐血;到前幾日朋友話我知呢個萬聖節捐血事宜,我就即刻諗定呢幾日一定要去捐血!上紅十字會網頁check清楚時,仲比我見到急需A型血,我係A型,更加要快快幫手啦!



除此之外,我仲見到有個"由一開始"既宣傳,鼓勵多d人士踏出第一步!未捐血既朋友,快d加入捐血行列啦!


 




因為約左victor一家係銅鑼灣食飯,我就去左銅鑼灣捐血站捐血喇!今次仲係自己單拖上去,因為要再夾埋太陽哥哥得閒既時間,我諗等到過埋聖誕先捐到都似!


去到見到好多萬聖節裝飾,好似天花板有隻勁大隻既蜘蛛!




掛衫柱掛左好多南瓜佈置:



檯面用左巫婆兜裝糖:



牆壁又有蜘蛛:




另一條掛衫柱最有萬聖節feel,驚驚地~~



假手下面有包好真既血包:




呢份就係萬聖節禮物,係南瓜仔memo pad:



右邊係今年既定期捐血章,而左邊就係...我唔怕面懞咁問姑娘:可唔可以比個"由一開始"既襟章我做紀念呀?姑娘梗係冇托我手踭啦,雖然我已經捐左廿幾次血,宜家先拎個第一次既襟章好似唔多夾,但我一向儲開所有襟章,好想拎一個呀!其實姑娘未入針時,已見到我手有好多個針窿痕跡,仲話一睇我d白色點點,就知我捐左廿幾次血,仲叫我快d捐夠三十次啦,三十之有獎狀拎架!




捐完血差唔多到八點,係預計時間內完成,太陽哥哥亦剛黎到捐血站接我,我地就即係去見凱玲BB啦;由於四周都好多人,禮拜五兼萬聖節前夕,我地去左較為少人既Itlaian Tomato食意粉,反正我都鍾意食意粉!凱玲BB好快就黎到啦,一黎到好怕羞,Gigi話要warm up 下先架,睇佢初時只係微微咀笑~~




唔洗五分鐘就warm up完,開始笑到更燦爛,我抱都冇問題呢!




我地隨即都叫野食啦,太陽哥哥的拿破崙腸仔意粉+咖啡:




我的海鮮蘑菇忌廉意粉:




Gigi的芝士茄汁忌廉意粉:




Victor的特製肉醬意粉+咖啡:




一pair pair影相先:



因為要避開後面有人,Victor影到我地咁大頭!




男還男、女還女都要影返張先~~




跟住梗係玩不停,凱玲BB仲表演食腳!哈哈~~




仲有一聽音樂就勁fing頭,勁過癮+勁攪野!



我地後尾已經玩到好熟啦,首歌停左後,佢仲示意我幫佢再"禁"!




飯後,我地見到有交通意外呢!後面巴士己排晒長籠入站,Victor一家都唔敢搭巴士要改搭地鐵回家了!



萬聖節前夕過得好充實呀,同Victor一家分手後,我仲同太陽哥哥行左轉IKEA,好有Happy Friday feel,可惜太陽哥哥明早要楂車,都唔能夠行到咁夜了!


沒有留言:

張貼留言