2009年10月4日 星期日

2009-10-04 (Sun) 最後衝刺之執、清、搬


今日係整屋之最後一日啦,所以今日係最後衝刺,所有野要執、清、搬!等太陽哥哥放工後,我先約佢係旺角等,陪佢去買書;跟住去返快富街個頭,去永盛買埋牆紙粉;再去瓷盆公司叫佢送返d野,原來咁岩我地揀買瓷盆既公司,係鍾師傅識得架,佢話叫間公司送返個自動去水位比我地喎!


跟住諗住再去益大買天花線,點知已關門,激死,又要搵日再去過...跟住去埋睇浴室門同全屋既燈,浴室門竟然搵到太陽哥哥喜愛既趟門,開心死佢呀,但要問清楚鍾師傅係咪整到!燈就鍾師傅話去荃灣力新商場揀好d喎,平d同多款d,所以要下次去過!樣樣野都要去睇去揀去格價,真係少d時間都唔得,而奈何我同太陽哥哥既生活都真係幾忙,冇咩時間去做呢d野,但我地仲有好多野未做,好似窗簾架s、窗簾s、洗面個鏡櫃、廚房放微波爐既架、掠衫架s等...仲要睇下個書房點整,門油d咩色,之前細房張床點處置,買唔買過張梳化床好?...我地計劃過兩個禮拜去honeymoon啦,但都未有時間去旅行社睇下去邊,宜家d時間用晒係整屋度,我諗honeymoon都係跟團機會大,宜家夜晚又冇得上網,都冇時間plan自由行啦!


攪掂d野就去醫肚,去左譚仔,好耐冇食過啦,加上想食快d,快d返屋企繼續執野!試左新野 - 尖椒皮蛋,不過只得我一個食,梗係食唔晒,想拎走又費事,幾好味架!




雞翼每次都會叫既:




有點點紅色個碗梗係我架啦,太陽哥哥就每次都只配清湯:




太陽哥哥啟動啦~~




返到去就繼續執野...亂爆情景:




太陽哥哥好比心機咁封好/包好每條隙縫,以防"跣"灰時入到灰塵!真係全靠佢咋,叻!




因為床都拆左,今晚我地就訓榻榻米啦,係咪好型呢!去左日本咁...哈哈!




沒有留言:

張貼留言