2009年10月26日 星期一

2009-10-26 (Mon) 重陽假期

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


因為屋企裝修,少左見太陽爸媽,佢地好掛住我地呀,難得多左日重陽假期,我地一起身就諗住入大圍同佢地食早餐;都未出門口,太陽爸爸已打黎話係酒樓搵左位啦,我地就砰砰聲咁入去啦!


其實同屋企人食飯,我地最方便係假日夜晚,但太陽媽媽假日大部份時間都會去打牌,所以我地方便既時間剛剛相反,太陽哥哥假日日頭時間都會楂車,好似今早咁可以一齊飲茶,呢個機會已經係非常難得架啦!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


飲完茶返去屋企坐陣,等太陽媽媽出埋門口,我地都走啦;去左沙田IKEA睇櫈,無我地想要個款...跟住去埋實惠...都係冇咩收穫,之後就搭巴士去葵芳,去左勁平藥房買日用品,買左藍威寶、洗衣粉、VS洗頭水護髮素,咁就一百五十蚊啦,一頭家真係好多濕碎開支呢!因為拎住重野,行多陣我地就返屋企啦,去大快活食埋個下午茶當晚餐,咁就過左日假期啦!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


沒有留言:

張貼留言