2009年10月10日 星期六

2009-10-10 (Sat) 中大開放日.睇燈.睇櫃


今日係一年一度既中大開放日,不過今年我request左想四點半放工,因為整屋個度真係好多野要攪呀!


先講今日既開放日啦,天氣真好,好清涼,爽!不過就算熱都唔太怕,因為今年BA既大本營係新起既西部教學大樓,全天候室內,good!同上年一樣,有個簽名會,就係呢本新書,大家可買黎睇下支持下啦:




同學們開始派書啦:



等緊主角出場,先係個簽名位置影下相先!




趁仲有時間,跟同事們影下相留念先!




主角出場喇,好似粉絲咁排隊簽名,好攪笑!




呢個係新building入面既lecture theatre,嘩...好大好大呀!




呢個係2010先收生既新programme - IBCE,拍得住環球商業學架,我都有份幫少少手呢!




四點半放工後,即刻碌返屋企,因為約左裝修師傅開會!其實呢排我真係好辛苦好忙呀,體力開始不能透支...屋企裝修後,因為冇地方住,有時係媽咪度訓,但大多數都係返奶奶個邊度訓,因為青衣媽咪度只能訓梳化...但我又要返工,有時返埋PT,咁都要抽時間"及"住個進度,所以一有時間就撲返青衣,個師傅好早就收工,放工最快返到去六點半佢都未必係度,但有時d野真係要係間屋度,面對面講先清楚架麻...咁跟住係屋企食完飯坐陣,又要搭車返大圍,總之日日都好頻撲咁過...其次就係好多野要整,所以要去睇、去格價、去買...但d地方好早就收,好似旺角快富街咁,揀牆紙揀鏡櫃揀燈,再簡單d,好似門鎖、微波爐架、窗簾木架等等,樣樣都好花時間!唉...真係好攰好辛苦呀!仲有呀,要報honeymoon呀,曾經諗過自由行,但都冇時間plan,我地宜家都好慘呀,夜晚都冇得上網,所以點有時間plan honeymoon丫,都係跟團算了!


好啦,呻完就講下呢兩日做過d咩關於間屋先,先講尋晚,因為間屋差唔多黐牆紙啦,所以要買燈,不能再拖...尋晚放工就去左銅鑼灣,諗住行IKEA+GOD,但因為就旅行社八點close,所以約左太陽哥哥先睇旅行團;我都唔明白,香港人通常都遲放工架啦,點解d旅行社點可以八點就close架?!我地個日;排隊問左一間,想再問第二間時已經八點要close了,好炆呀!



跟住去實惠睇櫃,呢d薄身企櫃,好岩放係大間旁邊,而太陽哥哥特別偏愛白色系列!我唔抗拒白色,但如果條邊加d野似乎好睇d,唔係就好似太齋!




行完實惠已經八點九,記得elsa講過有間日本野九點半後半價,就過去問下,原來叫東京,仲同旺角食過既夏雪原來同一個集團!得返45分鐘,應該行唔切IKEA,就決定去GOD啦,反正我星期日都會黎銅鑼灣返PT,到時再睇啦!我地去GOD都係睇燈睇櫃咁,呢d照雞蛋燈真係好型呀,一間房一個好冇呢?



呢d口型架都幾好,可用黎遮住個電錶箱!




跟住夠鐘食野啦~~




九點半,勁肚餓,叫左好多魚生同壽司,半價丫麻!




牛舌係我地至愛,雖然冇半價,但都照叫,有串燒同幫您燒兩種:



當然幫您燒係貴d同多d啦~~



以上就係尋日既行程喇!



到今日,放工後碌返屋企同師傅開完會後,就碌出荃灣路得圍睇燈,因為師傅介紹呢度好多燈鋪頭!我地都睇左四五間,真係好多款,但冇買住,要冷靜d諗諗,唔係好易出事架!哈哈~~


睇完燈就係一間好多人食既街邊粥鋪食飯:



我對眼已不能支撐需要戴眼鏡了!




食完飯先九點,我話比太陽哥哥知荃灣廣場好似有IKEA呀,就即刻碌過去睇,點知間IKEA原來執左幾年喇!個度得實惠,咁又睇實惠啦,呢組書檯+書櫃幾岩我地心水同就到我地間房既間隔,可惜檯面長度唔夠,訂造又貴...



一係加張細既駁埋一齊...真係要度清楚!




實惠十點close,跟住見JUSCO close十點半,殺埋上去,因為想買架單車比諾諾做生日禮物,佢24/10就開兩歲birthday party啦!其實單車係太陽哥哥提議架,仲指名話要買thomas,我地睇左兩架,一架14吋一架12吋,等我問下表姐先!




突然太陽哥哥同我講:琪琪呀!跟住望前見到一個疑似琪琪既背形,我梗係大叫Maggie Q啦,佢真係拎轉頭喎!又會咁岩撞到真係橋到爆呀,原來佢同emily同契仔軒軒黎左行街,咁有緣梗係要影下相啦!




沒有留言:

張貼留言