2009年10月3日 星期六

2009-10-03 (Sat) 中秋節快樂!!


今日係正日中秋,祝大家中秋節快樂!真係發覺自己已再不後生,以前一到中秋,一定同朋友們出去玩餐飽、賞月咁,最鍾意去沙灘!宜家都冇晒呢d活動,加上星期一要開始整屋,今日都係好簡單咁過!


我地本身諗住去金潮小廚度食架,因為媽咪鍾意丫麻;個度一向冇得訂位,咁諗住五點半去到食早d啦,點知去到已經滿晒,仲話下一轉要八點半...呆左~~~我地就求其上樓上間酒樓食算啦!因為表姐今晚同奶奶個邊食八九點,中間冇野做,我叫佢地一齊黎,食少少,咁咪可以當一齊過節,又可同諾諾玩下!


第一碟上蝦,諾諾坐我隔離,我就比左隻蝦佢楂住,佢開頭驚架,縮一縮,個樣好攪笑!




後尾又唔驚,仲楂住係度swing,跟住就玩得好開心喇!哈哈~~




今晚一共八個人一齊做節,幾好意頭丫!




我地食左...




諾諾宜家都唔抗拒太陽哥哥啦,會肯比佢掂同攬住一齊玩,一齊影相都冇問題!



最開心係,諾諾識叫太陽哥哥個sunny哥哥呀!最開心係呢樣,太陽哥哥聽到都勁開心同冧呀!!




叫諾諾錫sunny哥哥,又肯~~



跟住開始貪玩啦,用個板隔住咁錫太陽哥哥,好盞鬼,亦開始睇到諾諾越來越越鬼馬同古靈精怪呢!




諾諾一向唔黐琪琪,今日好意外地又肯同琪琪影相喎!



仲四萬咁口咁笑~~



錫埋面珠登添~~



錫完自己拍手,琪琪梗係最開心啦!




同恩恩一向唔同d,錫下梗係冇問題~~



但要錫埋咀咀喎,都一樣OK!




食完飯後,就即刻返屋企,繼續執拾大行動,要聽晚清晒d野,所以趁今晚搬定d大件野過媽咪間屋先!兩個壯男一齊搬梳化+ing:




個廳即刻吉左好多...




太陽哥哥好努力咁封冷氣機,仲有全屋d櫃,有排封...



呢d都要等待移走...攪掂完成個人都散晒...好攰...好想快d完成呢個大project!




沒有留言:

張貼留言