2009年10月24日 星期六

2009-10-24 (Sat) 諾諾兩歲生日派對 (下)



切蛋糕時間到啦,其實呢款新出既thomas蛋糕,係我話比表姐知架,仲諗住送比諾諾,咁就最實用啦;點知表姐最後話表姐夫預備喎,我估其實係佢地唔想我地太破費啫,但我冇堅持買到,有點後悔呢!




一齊唱生日歌~~



吹蠟燭,睇下諾諾個咀嘟到...哈哈!



切蛋糕~~




表姐全家福:



到我地全家福:




跟住特別環節,表姐安排左呢舊掛係天花既野,大家估唔估到係咩黎呢?其實一"炆"d繩,開口就會打開,入面會跌出事先放入去既糖果呀小禮物咁,好得意架!



糖果小禮物等隨住紙碎隨天而降,小朋友即刻係咁執係咁執,莫講話小朋友丫,我地大朋友都係咁執係咁執!




呢d姣登登既珠二繩,係我地搵比凱玲BB架!一執到即刻戴晒係佢身上,女仔BB既好處就係可任意幫佢扮靚靚喇!嘻嘻~~凱玲BB本身得意,戴咩上身都變得攪笑可愛,睇佢肥嘟嘟d手指仔,好想咬佢一啖呀!




跟住我地放cars上佢身上,出奇地似楂車,比起插係身度仲攪笑呢!



但凱玲BB有d驚,係咁求救...



一拎開cars又冇事啦,自得其樂繼續玩電話!我想講,部電話係叔叔架,比凱玲BB玩左好耐,睇叔叔幾鍾意佢丫!




生日會大約六點開始清場,執野其間,我同太陽哥哥用d波圍住諾諾,整左個波波池比佢玩!


先起個邊先:



跟住係咁放d波波入去:



諾諾都講:波波池!




滿晒啦,係咪好勁呢?



試下放凱玲BB落去,佢好驚呀!哈哈~~




呢d咁靚既氣球佈置,唔捨得丟呀,我地就一齊幫手拎返姑媽屋企!





休息一陣後,我地七點半就出發去第一城食飯,淨係親戚同表姐好友albe先有份架!嘻嘻~~




呢晚最正係有焗蠔同大閘蟹食,好豐富呀!




太陽哥哥因為要同victor佢地食飯,食完先join我地,手楂呢兩款小氣球,係小丑姨姨送比全場既小朋友架,我地都拎左份!嘻嘻~~



琪琪未單獨同諾諾影相,宜家後補影返~~




最後送上凱玲BB既短片,好攪笑架!





沒有留言:

張貼留言