2009年10月15日 星期四

2009-10-15 (Thu) 我們的睡房攪掂啦!!


尋晚一放工,拿拿聲返屋企,又睇下個裝修進度先;因為一路都同師傅講左suppose今日完工,要返黎訓;但裝修呢家野,十成九都係遲交收!我地個job都當然唔例外啦,不過師傅就好攪笑咁真係整好晒間睡房比我地喎!


黐好晒牆紙啦~~




我一路好期待既夜光天花:




熄燈後:



呢張影得好清楚呀,係咪好靚好浪漫呢?好鍾意呀!


 


不過呢...我有點擔心我揀的紅色磨菇燈未必襯到間房呀,因為牆紙已好似有點花了,我怕加了紅色磨菇燈會更花呀!聽晚就裝燈了,點呢,好唔好換過第二盞呢?但又好鐘意盞磨菇燈喎,但鍾意同襯到又係兩回事...於是,太陽哥哥就移花接木咁整左張合成相我睇下個效果!哈哈~~




騎樓天花都黐好瓷磚了,進度都可以接受...



但如果黐埋廚房就好d啦,可惜仲係一個字...亂!



地下仲係好污糟,唉~~~




房門同大門好在都油好同翻新好啦,總算有d野睇下,有d安慰,不過進度可唔可以再加快d呢?我已等到心煩死了!




睇岩左兩款電視櫃,不過仲諗緊訂造好定就咁買好...





沒有留言:

張貼留言