2009年10月18日 星期日

2009-10-18 (Sun) 裝修完工90%啦!!


屋企裝修終於完工啦,今日鐘師傅全日係度執手尾,攪d濕碎野,換燈掣、換電掣、拆窗花、吊廚房吊櫃、換瓷盆、油水管、鑽窗簾棍...其實呢d手尾都幾多同幾花時間架,但佢係冇計錢咁幫我執架!


整到夜晚八點幾先攪掂晒d野,第一次見佢留係度開咁耐工,不過亦係最後一次啦!哈哈~~不過其實裝修只係只完成左90%咋,因為仲有廁所趟門要換,由於訂造需時,要星期三先送到同裝到,攪埋廁所趟門先係正式攪掂!


師傅一走,我開頭都唔知點執,冇從入手,想死一樣,仲諗過不如搵清潔公司執啦...但聽日約得黎,最快都星期二,咁呢兩日唔通坐係度唔做野,甚至唔開床出黎訓咩?所以都係執啦,反正都預左時間執野...我先掃好全屋既地,跟住將中間既檯同櫃移返係廳兩邊,放返條通道出黎,跟住就同太陽哥哥分工合作...




其實我地成九點先開始抹,咁少時間點抹走咁多灰塵,我原本提議太陽哥哥不如訓多晚媽咪個邊,但佢話個邊訓得唔好,成日醒,想今晚有覺好訓,於是佢好落力咁抹我地間房先,今晚對佢黎講,最緊要有床訓!哈哈~~所以睡房交比太陽哥哥,抹完仲要砌返張床,同埋過媽咪個邊移張大床褥過黎呢!


因為睡房窗出面係騎樓,要抹就梗係同一帶一齊咁抹啦,所以我就抹騎樓啦,仲有洗衣機同雪櫃,同埋全屋其他窗,仲有個廁所,今晚要沖涼呀~~


就係咁分工合作,做晒以上既野,已經係點幾兩點啦!跟住拿拿林鋪床單,順便掛埋個窗簾,成間房就攪掂晒啦!又幾靚幾舒服喎,我地自己就好滿意鐘意呢,尤其係盞燈,真係型!哈哈~~



仲有變色壁燈:




乾淨騎樓 vs 污糟廚房:



無諗過靠自己抹既效果都幾好喎,原來肯落手做,我都係一個合格有餘既太太丫,係懶d啫,嘻嘻~~聽日目標:書房+廳!



沒有留言:

張貼留言