2009年10月8日 星期四

2009-10-08 (Thu) 婚後記:十年前爆笑相識相.婚紗相MV

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


今日就同大家分享下一張經典+爆笑既相片先!以下呢張相,係攝於我同太陽哥哥相識個年,即係1996年既暑假,當時我做暑期工,就係咁識到佢喇!呢張相真係好經典,話說當年公司大旅行,咁先有緣同太陽哥哥影到呢張相,仲係一張咁大把!估唔到十三年後既今日,我地會走埋一齊兼結埋婚!影呢張相個剎那,真係冇諗過企係我隔離個個人,會係我第時個老公!所以話呢,緣份呢家野,真係好微妙架!


亦因為影過呢張相,結婚個日,就post左出黎比賓客黎,相片一彈出黎,引黎嘩嘩聲同哈哈笑聲,真係勁攪笑!我諗在座每一位來賓,都勢估唔到我地以前個樣係咁...攪笑...即係樣衰囉!哈哈!尤其係我,我成日好自豪咁講,『超級飛躍進步大獎』仲唔係非我莫屬?



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


婚禮當日,亦播出左未曾公開過既婚紗相MV,呢個MV係我同太陽哥哥影婚紗相時另外加錢拍既!因為我成日都想自己個婚禮特別d,我本身覺得一般婚禮新人進場時都播成長片段,好似例行公事咁,一d都唔特別;加上d成長片段來來去去都係個dstyle,真係睇到有d悶;於是我就想出比來賓們一個新鮮感、估您唔到既感覺,佢地以為係播成長片段之際,原來唔係既!就係咁,比左大家一個驚喜,播左呢個婚紗相MV喇!


事後朋友們都同我講,好鍾意個呢個MV呀,因為我地拍得好sweet好自然好開心;Yammy仲話每次聽到"今天您要嫁給我"呢首歌,就會諗起我地呢個咁開心既MV!其實我地都好鐘意呢個MV架,剛拎左返黎個時,睇左好多次,因為有d位都真係幾攪笑架!哈哈~~仲記得當時好想即刻同朋友仔分享,但都忍住先,只公開婚紗相先,諗住個MV係當天先第一次公開播放!


個MV拍得咁好,咁當然全靠間公司啦,我地影婚紗相係蒙羅麗莎,同佢地合作間MV公司叫Be True,幫我地拍個個叫Andy,仲有助手+剪片呀基!唔講都唔知,Andy係公司老闆黎架,因為影婚紗相個日佢地接左好多個jobs,所以連老闆都要親自出馬幫手拍d,而咁岩Andy就幫左我地呢對新人,我地真係好幸運呢!仲有呀,佢地既services真係一流,所以如果有朋友唔知揀邊間影婚紗相好,我首推join蒙羅麗莎!


因為有部份朋友未睇過呢個MV,我就係度post埋比大家睇啦,睇過既朋友又可以重溫多次啦!嘻嘻~~不過因為係DVD,我唔識點轉做電腦檔,所以我好低能咁一路播住隻MV,同一時間就拎住部相機拍低,跟住將file過落電腦再upload上網,所以質素麻麻地,請大家見諒!



 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


沒有留言:

張貼留言