2009年10月29日 星期四

2009-10-29 (Thu) 執、執、執!


尋晚送左夜冷店買既書檯書櫃黎啦,我地去左食buffet,好在媽咪得閒幫我地收咋!尋晚返到去都成十一點,但我都忍唔住要整乾淨先安樂,首先要抹返個地,次次送貨入屋都會踩污糟地板;跟住仲要抹下d書檯書櫃,要肯定乾淨我先會放我d寶貝入去架麻!抹完又忍唔住開始執野啦,因為舊書檯書櫃放左係廳,要交換放置好晒d野先丟得,我見到成屋都係野就唔舒服+眼冤,一執就執到兩點先訓,今朝勁攰呢!


今日原本要返PT架,個心一路都唔太想返,因為屋企d野未攪掂我就會心掛掛+唔安樂,點知有同事打黎問我係咪要幫我返,太好了!所以放工後我就返屋企繼續執野,同埋等寬頻駁線...最後總算將新舊書檯書櫃既野對調,只係差執整齊啫,但起碼可快快將舊書檯書櫃丟去垃圾房麻!


呢張就係新書檯,可以放到三部電腦架,岩晒我地;最正係勁fit我地堵牆個size,就係因為咁,我地決定買二手夜冷,最大功勞都係媽咪啦!




內籠仲係好亂既新書櫃:




舊書檯書櫃丟左去垃圾房後,個廳即刻整齊晒,仲好寬敞,又大又簡潔,我好滿意呢!




都未比大家睇過屋企個改建廁所趟門,就係咁架啦:




沒有留言:

張貼留言