2009年10月25日 星期日

2009-10-25 (Sun) 買鏡櫃.Dinner@Qui.五尺高Andox&Box


今日太陽哥哥楂車,等佢放工後約左係旺角等,諗住去退返一卷牆紙,點知出左門口發覺漏左卷牆紙係屋企,跟住折返上去拎,搭lift時先醒起我都冇帶鎖匙,白行又白行...全因出門口時被四腳蛇嚇到七魂唔見左三魄,好在我搵到隔離屋個裝修叔叔幫我捉左去,真係man到爆!


冇帶牆紙都照去旺角啦,因為仲有門柄、門磁石、廁所水龍頭、鏡櫃未買,行左幾間見到尋日係荃灣睇中既鏡櫃,貴十蚊...再行,第二間又見到,平三十蚊,即買!Yeah~~



不過要等師傅黎執手尾個日先鑽窿裝到,換走左個舊鏡櫃,新呢個係咪靚好多呢?其實計返整呢個新鏡櫃同新瓷盆,夾埋都用左二千五蚊,都幾貴喎,好似唔太值咁...真係粒粒皆辛苦呀!




夜晚即興,黐左休同程泳係葵芳一齊食飯;因為鏡櫃好重,先搭巴士拎返屋企,放低後即刻再搭小巴出葵芳,準時到達,勁!去左葵青劇院出面間好有情調既意大利餐廳 - Qui:




熱烘烘既麵包任食:



晚餐有湯或沙律選擇:




主菜有牛扒或黑毛豬選擇,兩味都非常出色!




諗返原來今次先係同休&程泳第一次四人行撐檯腳,您地多d約我地啦!




四人大合照,謝謝您地今晚比我地黐餐!嘻嘻~~




跟住去左新都會行實惠,想買櫈呀,但未有心水,等聽日行埋IKEA先決定啦!之後見到五尺高既Andox & Box,即刻同佢地影相先!




跟住去百佳入貨,買左好多野飲,裝修後,屋企雪櫃爆滿景象再次重現啦!




沒有留言:

張貼留言