2009年10月24日 星期六

2009-10-24 (Sat) 諾諾兩歲生日派對 (上)


今日係諾諾既兩歲生日派對,恭喜恭喜!




今日好開心呀,因為太陽哥哥無楂車,係結婚後第一次假日唔返工呢!假日訓醒張開眼見到佢係隔離,少見+開心~~


今日行程非常緊密,起身後同媽咪威哥食早餐,跟住去左翠怡夜冷店睇書檯書櫃,個度原來有成兩三層,好大好多貨以供選擇,可惜我唔記得影相...睇左成個鐘後,我地決定要了張長書檯+大書櫃,埋單一千蚊咋,比起訂造只係六分一價錢!雖然冇咁美觀,書房會變得有點寫字樓feel,但d檯櫃一來真係好新,二來只係一千蚊,第時有咩變動都唔可惜,三來真係fit到我地間房既size,放得落我地既雜物都好重要!攪埋書房,過多兩個禮物送埋個電視櫃黎,間屋真係攪掂啦,只欠煮食爐,快啦快啦~Yeah~~


跟住出左荃灣,媽咪帶我地睇鏡櫃,已有心選,但想再格下價先,就過埋千色店,點知去到千色店又冇咩款式,又懶得行返轉頭,所以冇買住...反而去左shopping小朋友野,先買左個thomas小背囊比諾諾,我驚佢唔鍾意對公仔呀,而隻CD,佢根本都唔知咩黎啦,我唔想送野比佢時佢唔鍾意,好hurt架麻,就買多個thomas背囊仔,咁佢實知咩黎,同埋我肯定佢會鍾意囉!就係咁,預備左三樣生日禮物比諾諾!



另外,去了crocs買了對最細碼既BB size kitty鞋仔,諗住送比凱玲,佢八月一歲生日時都未送野比佢,因為佢今日都黎諾諾既派對呀!對鞋仔好鬼cute架~~



琪琪份禮物:




我地去到姑媽屋企,一放低野就要幫手做運輸啦,就係運d食物同物資過clubhouse,雖然係同一個屋苑,但原來瑞峰1-3座係係另一邊...我地捧住d食物運黎運去,覺得好攪笑呢!




去到今日clubhouse,d佈置已經ready啦,好靚呀!我即刻諗起我結婚個日d氣球佈置!哈哈~~




Party table 陸續放上餐具同食物:



仲有諾諾既壽星仔襟章:




跟住見到諾諾啦,小丑姨姨用氣球整左反斗車王架車比佢呀!好勁呀~~我地叫諾諾做過2(兩歲手勢),佢唔識就兩個1啦!哈哈~~




梗係要同恩恩影相先啦~~



兩歲啦,大個仔啦~~




跟住叔叔同琪琪都影,叔叔仲捉住諾諾d手指仔做左個2手勢!
(留意:諾諾另一隻手不協調+ing,好攪笑~~)



做完諾諾自己都忍唔住冚住塊面笑!哈哈~~




壽星仔係咁收禮物,份份都同佢高度差唔多!



太陽哥哥帶黎個個係邊個黎架?就係Victor同Gigi個囡 - 凱玲BB喇!不過我成日叫諾諾叫凱玲BB做玲玲,諾諾都冇咩反應,只係指住佢叫baby咋!哈哈~~




凱玲BB係一個好可愛既肥嘟嘟BB:



一叫佢笑,佢就會自動瞇埋雙眼整個笑樣出黎架!超攪野~~



個樣好嗲呀~~




凱玲BB仲好鍾意玩電話~~



我地玩得好開心既時候,發現太陽哥哥同victor係後面...



zoom埋去先...點知被發現...




凱玲BB太可愛,有兩個囝既叔叔一向恨生女,成日攬住佢玩,佢又肯被叔叔抱喎,勁!



又做"笑"啦~~



媽咪又抱~~




一眾小朋友係度睇小丑姨姨表演~~



壽星仔諾諾做小丑姨姨既助手~~



原來小丑姨姨做緊個公仔氣球比諾諾呀,估下咩黎...



原來係一個水泡,大家開心到拍晒手!




小丑姨姨好勁,除左識整水泡外,仲識整王子、公主、消防員等等,真係嘆為觀止!


 



 


沒有留言:

張貼留言