2009年10月19日 星期一

2009-10-19 (Mon) Yammy生日飯@Luca.執屋

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


今日Elsa放假,專誠計劃返中大同我地食lunch,慶祝Yammy呢個星期生日既大日子,Elsa想神秘咁出現,所以我就事先約好Yammy+Jimmy,Elsa就今日突然lunch前出現係Yammy面前!


我同Yammy Jimmy之前去過兩次大尾篤Luca,Elsa一路都想試,今日終於有機會啦,我地四個都叫左牛扒餐呀!開餐前大家影下相先,最緊要同壽星女影~~



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


呢餐真係食得開心又relaxed!呢份係我同Elsa送比Yammy既禮物,希望壽星女岩用啦!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


夜晚放工即刻返屋企,大把野要做呀!先同太陽哥哥去傢俬鋪,傾整電視櫃、廚櫃、書檯+書櫃既事宜;電視櫃價錢合理,可即刻落實造;廚櫃就太貴了,因為我本身只想造個細吊櫃仔,用黎遮住d水喉,但無論大與細都係段尺咁計,造細細個實在太唔化算啦!至於書檯+書櫃,佔面積最多,價錢當然都最貴,所以要諗下先,亦要問下媽咪意見!


去完傢俬鋪已經九點啦,即刻去青衣城食野,去左M記;我試玉子將軍漢堡,太陽哥哥食足三両!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


跟住返屋企繼續作戰,諗住得返咁少時間,今日目標應該唔能夠達成,點知...達標呀!梗係啦,我地抹到兩點先訓...不過都係開心既,因為間屋宜家又整齊又乾淨呀!


先睇下個廳啦,好似新屋一樣,好吉,因為我地想抹到好乾淨先搬返d野入黎,唔想搬下又抹下咁!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


廳既壁燈:



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


書房:



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


沒有留言:

張貼留言