2009年10月9日 星期五

2009-10-09 (Fri) 婚後記 - 自製slideshow

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


太陽哥哥為我地個婚禮整左咁多野,其實我都有少少貢獻架!因為我地冇整成長片段,而婚禮五時恭候至八時入席呢段時間,好多時都會狂播婚紗相,但我又唔太想,一黎實睇到想嘔,二黎太自戀咁;於是我既貢獻,就係整左一個...自製slideshow!入面有好多相,當然有我地既成長片段、我地既相識、去過旅行既地方等等...除左關於我同太陽哥哥兩個人外,最特別係有埋我地既親戚朋友,甚至來賓,因為我好想在座黎到既每一位親友,都會係鏡頭度搵到自己呀,實好驚喜架麻!


因為想盡力搵齊晒所有親友既相,起碼每個人係瑩幕度出現一次丫,我摷左好多好多好多好多相呀,成個harddisk所有既相都睇過晒咁滯,仲整左幾晚通宵呢!之前婚假都冇請咁多日,後來知個slideshow原來要花好多時間,先臨時再請多兩日,真係付出左好多心機同時間架!


但好遺憾係...原來有好多朋友係當天係睇唔到個slideshow既!因為五時恭候至八時入席呢段時間,其實好少賓客黎左,加上黎左個d,好多時都會同好耐冇見既朋友仔相認+傾計,冇咩時間睇個slideshow;加上當時全場又開左燈,slideshow個瑩幕變相好模,真係唔多覺...其實最多人得閒同最適合播既時間,應該係我地影完相落台換衫等註冊個段時間,因為當時全場會熄晒燈,賓客們又會坐定定等睇註冊!我開頭都估其實個slideshow當時應該都繼續 loop緊架,但唔知點解,原來我去換衫時就熄左,真係激死我,令我覺得好失望+好遺憾呀!


既然九成朋友都冇睇到個slideshow,我又花左咁多心意,宜家就係度post返比大家睇啦!由於片長過左十分鐘,youtube要分開兩段片,希望大家見諒!記得開埋喇叭聽埋音樂,d歌都係我好細心咁揀架!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


沒有留言:

張貼留言