2009年10月20日 星期二

2009-10-20 (Tue) Hand-made wedding gift!!


呢對公仔係hand-made架,係同事Glos親手造比我既結婚禮物!其實九月尾我放完結婚假返去就收到,不過今日先同大家分享返!收到呢份禮物當然好意外啦,因為Glos都有黎飲架,我冇諗過另外仲有禮物收,好少朋友又黎捧場又比人情又送禮物,真係好有心呀!




聽Glos講,其實佢係我結婚前已造左一對,諗住結婚當日帶黎送比我,但造完覺得唔靚,因為佢未見過太陽哥哥,唔知佢咩樣,好難想像(好藝術家feel呀!!)...到結婚當天見過真人,加上我地個場咁多太陽哥哥作品,Glos就揀左我地對易拉架公仔,影返張相,返去再造過一對!



都真係好似呀!勁勁勁~~~




Glos話呢種物料叫"輕黏土",好輕好易handle喎,但我都係覺得超難整囉...Glos整d頭髮都造得好仔細呀,一條一條咁整,真係好勁呀!




後面都一樣~~




有冇留意,我個"鬆"都好勁呀?哈哈哈哈~~~Glos特登攪笑d既,佢話留意到太陽哥哥畫我個d公仔,全部都好勁下架,佢都係照跟啫!



 


沒有留言:

張貼留言