2009年10月11日 星期日

2009-10-12 (Mon) 整屋進度

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


呢幾日都係不停睇整屋既野,等我update下個整屋進度先先係...


上星期三(7/10)


廳的牆身已鏟左灰:



廳中間working area:



師傅買左好多唔知用黎做咩既材料...嘻嘻~~



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



兩間房的牆身亦已鏟左,書房:



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 




睡房:



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 




成屋周圍都係灰既殘骸...呢刻我只諗起之後肯定要抹到我抽晒筋既苦況!!!救命呀...邊個肯伸出同情之手幫我抹下野呀?



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 




廚房同騎樓未郁過...



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 




上星期六(10/10)


廳個牆身都油左層油啦:



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 




兩間房個牆身都油左,書房:



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 




睡房:



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 




星期一(12/10)


今晚放工即刻返黎,師傅己走左,睇到廳已整好天花線啦!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 




廳中間越積越多野呢~~


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 




最開心係見到廚房同騎樓終於開工啦,d灰已經鏟晒落黎~~



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 




成個地下好似大地震完咁,我完全唔敢踩入去,驚"界"爛我對鞋呀!哈哈~~唉...廚房係用黎整野食既地方,見到咁既情景...大家估下我個心又會即刻諗d咩?......



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 




原本今晚我諗住係媽咪度訓,太攰唔想咁頻撲,訓梳化就梳化啦;點知八點幾太陽哥哥突然打黎,話唔洗開咁夜OT喎,不如宜家去沙田行IKEA,因為十點半先close!咁我就即刻換衫碌去沙田啦,因為二四我返PT,星期三約左木工師傅黎度位整廚櫃同電視櫃,星期五約左裝燈,星期六要返大陸整窗簾...幾full丫,所以呢個機會都好難得,就即刻去沙田會合太陽哥哥喇!


呢個櫃無論款同質料我都幾鐘意,有條銀色邊,型過齋純白色;不過唔夠高,所以影低相,星期三比師傅參考!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 




有門書櫃岩晒我,我最唔鐘意只得層架,d書實鋪晒塵;反而太陽哥哥鐘意,因為可以放佢d寶貝figure,所以同佢唔洗淨,有門放我既野,冇門就放佢d野!good~~



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 




書房d檯同櫃點整仲未決定,因為實惠同IKEA都無岩既size,但訂造太貴了,因成間書房咁整實好甘啫;所以真係要再諗諗,搵到兩張檯連櫃夾埋岩size就最好喇!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


沒有留言:

張貼留言