2009年10月6日 星期二

2009-10-07 (Wed) 婚後記:製作過程大公開

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


繼續重溫結婚既野先,因為仲有好多野要分享下!不如今日就講下太陽哥哥花左幾多心機落個婚禮度啦,有去到既朋友都知,佢真係泡製左好多野,花盡花思同精力,呢個亦都係我好感激佢既地方!好多男人攪結婚,好多野都交由女友決定同發板,但見太陽哥哥咁主動諗左咁多idea出黎,咁重視我地一生一次既婚禮,我真係好感動同開心架!我估佢應該都係一個好男人吧,我應該冇揀錯人!嘻嘻~~


冇去到既朋友,就唯有係度幻想下現場係點佈置架啦!呀...先講請帖先,呢個係cover,上面係面,下面係底,我好鍾意個對沙公仔架!



揭開就係我地既婚宴細節,上面係右,下面係左:



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


咁靚既請帖點整出黎架?一如以往,太陽哥哥先係白紙度起稿:




 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


用相機影既完成品,跟收到帖既朋友收到既一樣:



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


請帖係一個重要環節,可以講係太陽哥哥花左最長既時間,因為佢希望收到帖既朋友,會鍾意張帖,唔會過左婚禮就丟左去;以下呢d係絕密從未公開過既請帖設計,宜家婚禮過左,就梗係唔好"晒",要同大家分享返,亦比大家知道原來太陽哥哥諗請帖時,一共整左幾款設計架!


呢款設計其實係我最鍾意既,因為設計好特別,用了puzzle既意念,代表住我地揀左同自己好夾既伴侶,砌出將來!加上唔係普通卡型設計,我覺得好有特色同新鮮感!可惜太陽哥哥要求過高,佢覺得太少details...曾經諗過將心型切開一忽忽好似真既細細粒砌圖咁,等賓客多樣野玩,但又覺得將我地個樣切開,意頭唔好,所以最後放棄了,但我仍然好懷念呢款設計呢!


面:



底:



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


跟住係另一款設計,用了左開右揭既三版既 idea:



左邊個款可用瑩光暗花做花邊,都幾創新架!



左邊打開:



右邊再打開:



底:



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


最後呢款就用了立體設計:



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


其實呢幾款請帖設計入面個公仔,係太陽哥哥最先畫既,諗住用黎做請帖,跟住整左以上咁多款都唔滿意,就重新畫過一張沙灘畫,最後都採用左;而呢幅畫,就用左黎做menu,我其實覺得有d"晒"架,因為我好鍾意呢幅畫,覺得我"Q"住太陽哥哥,太陽哥哥又插住袋,兩個個look都好型呢!哈哈~~



呢個係手稿,最初我係紮起晒d頭髮架,後來因為影完結婚相後,太陽哥哥好鍾意我係馬灣公園同沙灘個婚紗look,就加返兩條辮比我啦!



用相機影既製成品,唔講大家應該唔知,呢個菜譜同炸彈檯號,係太陽哥哥一手包辦架,佢逐張逐張咁貼落厚咭紙度,然後再界同摺,用左好多時間架!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


呢個就係炸彈檯號:



手稿:



檯號既四個圓邊,界到太陽哥哥隻手抽筋咁滯呀!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


炸彈除左用黎做檯號外,收到請帖既朋友都應該對佢好有印象啦,就係請帖信封封口個貼紙仔喇!




 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


跟住到講下最受歡迎既利是封啦,真係勢估唔到,收到帖既朋友都好鍾意個利是封,利是封真係搶左請帖鏡呢,反而請帖變相失了色!


 



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


手稿:



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


利是封有個獨特設計,將男女兩款拼埋,就會有個『囍』字;因為我會用女仔封黎裝餅咭,太陽哥哥就用男仔封黎入利是,所以每位朋友只會收到其中一款;但又想比晒d設計每位朋友睇喎,於是後面就印了一個細既相反公仔!


但如果朋友們仍然貪心想要晒一套,有咩辦法呀?咁就要新年黎我屋企拜年啦,因為用剩既利是封我唔想晒,會留返黎新年派利是,咁到時任您揀啦!不過記得帶手信上黎拜年喎!哈哈~~



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


最搶眼既就係燙左金既地方,成對利是封即刻『升呢』,即刻變左貴格野!哈哈~~亦唔知係咪因為燙金既開始,搶晒請帖鏡呢?!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


因為收到請帖後,朋友們鍾愛利是封既反應相當熱烈,太陽哥哥就用埋個稿,整左一對紙牌公仔放係宴會場地喇!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


因為攝錄公司會送兩塊易拉架比我地,太陽哥哥就諗到不如用黎做兩幅畫啦,於是另外又再畫多一對嫁娶公仔喇!



手稿:



用相機影既製成品:



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


打破一般婚宴賓客黎到要彎低身係 reception table 度簽名,太陽哥哥希望給賓客們一個小驚喜,亦希望佢地有賓至如歸既感覺,就整左呢塊大型簽名板,仲安排了專人影相;當賓客提名時,攝影師會叫佢地望望鏡頭丫,咁佢地就有如明星/VIP感覺一樣啦!不過此服務只能安排比準時既賓客們~~



跟嫁娶公仔放埋一齊,呢個咁寬敞既位置,就係賓客們簽名既地方喇,好在我地個場都算夠大先配合到咋!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


最後,太陽哥哥連sitting plan都整埋,我已經叫佢呢d唔洗整啦,冇咩人睇到,不過佢都堅持整,可惜...因為同場地既電郵溝通誤會,佢地只收到我地既座位表,唔知我地有埋sitting plan,咁佢地就用左佢地既sitting plan,仲係五行既排位,變左跟我地四行既排位完全唔同晒...我地都係當日下午去到宴會場地先知,檯亦已執好晒,冇得改...最後就冇用到太陽哥哥既sitting plan,亦冇黐到出黎,呢part都係一小個遺憾呢!



以上就係太陽哥哥既製作過程啦,係咪大開眼界呢?呢個真係一個大project,成個籌備過程真係相當精彩,可謂苦盡甘來!其實好多野,我都知比錢可以攪掂,唔洗自己咁辛苦,但我地唔係大富大貴,又冇屋企既經濟支持,所以好多野都係要靠自己!宜家睇返轉頭,成個婚禮都係靠我地自己一雙手努力出黎既成果,努力儲錢啦,應用錢既地方就用、唔應用就唔好用啦,最重要亦唔可以刻薄人地,闊佬自己,呢個亦係我地既宗旨,最後當然唔可以寒酸啦,雖然呢度唔係最好既婚宴場地,亦唔係咩大酒店,我細個仲憧憬過要係迪迪尼攪婚禮添,但當然冇可能啦...雖然我地唔係好有錢,但攪到呢個婚禮,我地已經好有滿足感,亦好難忘啦!我間唔中都會諗返,晚上十二點過後,太陽哥哥仲擔埋張摺檯出去走廊度好認真咁界紙(檯號咭),呢個影像對我黎講,都係一個甜蜜滿足既回憶!其實親力親為,事事靠自己,都有另一番得著架!下一步係要繼續努力,向未來目標進發啦!


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


沒有留言:

張貼留言