2009年10月2日 星期五

2009-10-02 (Fri) 見諾諾.生昌做節


今朝起身非常頭痛,成個人都好攰,所以告了一天病假,是昨天執野太辛苦所致嗎?!在屋企休息一整天,訓下醒下咁,完全沒踏出過家門半步,連媽咪都唔知我在隔離屋冇返工呢!下午就home office,幫supervisor整少少野,總算有點貢獻...


今晚太陽家族做節,都係係樓下生昌食潮州野,約了八點,決定早半個鐘出發,上瑞峰見下諾諾,結婚當天見過佢都隔左好耐啦,好掛住佢呢!去到時諾諾也剛回家,同隔離的小妹妹打緊招呼,兩個小朋友兩小無猜咁,仲隔住鐵閘互相手掂住手講拜拜,好唔捨得咁,勁攪笑呀!




諾諾一返到去要沖涼先,因為表姐個朋友Albe都黎左,我地就一齊做觀眾,好似睇動物表演咁,一邊睇一邊影相!哈哈~~




自己wash hair:



捽捽捽:




表姐同諾諾沖完涼,就到諾諾solo時間,同埋觀眾親近任影時間~~哈哈!!



諾諾自己都好enjoy,笑容十足,一路聽我地指令一路做,好好玩呀(我地)!




捽下...手手吖:



捽下...腳腳吖:



捽下...pat pat 吖:




Nok Nok the Stitch:




新貼既相片,見證住諾諾的成長!



Butt姐姐又煮雞翼比客人食,不過我唔食啦,一陣要做節!




諾諾都要食mum mum,佢手上楂住既係係playgroup學整既燈籠!




睇唔清楚我都影個close up啦:



其餘爸爸媽媽買既燈籠:




檯上有個disneyland禮物:



入面係隻mickey halloween杯:



Picture
 
Picture
 
Picture
 
Picture


時間過得好快,我留左半個鐘就走啦,去到生昌太陽媽媽已經搵好位!我地叫左好多野食呀,不過我就冇咩胃口,食左好少咋!



Picture
 
Picture
 
Picture
 
Picture


今日跟太陽爸媽做節,聽日就到我屋企!



預祝各位朋友:中秋節快樂!


Picture
 
Picture
 
Picture
 
Picture


沒有留言:

張貼留言