2009年10月28日 星期三

2009-10-28 (Wed) 意外收獲的JW Marriott Dinner Buffet

   
   
   
   
   


姑媽/表姐一向有join JW Marriott 既 buffet card,叔叔今年又join埋,但十月到期佢地仲未食晒,仲有幾次剩;上星期同諾諾開完party後一齊食晚飯,當時佢地就係度計點樣十月前用埋dquota,其中係今個星期六既四位buffet lunch,已經confirmed左架啦,因為太陽哥哥要楂車,我會同媽咪琪琪威哥去!另外,我同太陽哥哥仲有幸"摱"車邊,被賜獲今晚既buffet dinner!不過當時只係reserve第三個,雖然叔叔話機會好大,但一日未confirm都未肯定麻;到今日四點半,終於收到電話話後補成功,即刻打比太陽哥哥報喜!



   
   
   
   
   


因為太陽哥哥六點半先放工,我六點半到左就自己食先;先攻海鮮,好多選擇:




先黎半打生蠔先,我既最愛喎~~



   
   
   
   
   


我再拎第二碟,剛拎完太陽哥哥就到啦~~第二碟我再食多半打生蠔,一共食左一打,今日都係第一次食buffet食到一打生蠔咋!其次龍蝦同大蝦都好好味呀!最正係呢度有齊晒唔同國家既醬料,我地最鍾意食泰國檸檬汁,配海鮮一絕呀!



太陽哥哥黎到即刻幫我影相~~



   
   
   
   
   


太陽哥哥第一碟拎咁少既,咪扮細食喎~~



   
   
   
   
   


之後都係間唔中先得閒影相...



   
   
   
   
   


甜品有勁多款呀...



   
   
   
   
   


我地只係揀左呢幾款試:

 


影下相先~~



   
   
   
   
   


食到好飽呀~~



難得的合照:



   
   
   
   
   


雖然十點先完,但我地九點就想走啦,因為已經勁爆飽!正想埋單時,收到表姐電話,話佢地剛慶祝完諾諾正日生日,係迪迪尼出左青衣城食飯,我梗係即刻碌返青衣搵諾諾啦!


一黎到諾諾就即刻拖住我地,仲跟我地出去玩,咁表姐同表姐夫就安心食飯喇!太陽哥哥雖然少見諾諾,但佢都好錫諾諾架,加上諾諾認得佢,佢更加心甜啦!我返轉頭拎返相機,一出黎已見太陽哥哥帶左諾諾去玩食錢車車,剛教緊諾諾點入錢!



原來諾諾未正式玩過呢d食錢車車架,表姐話平時都係由佢坐係度玩算,唔會入錢,係曾經有一次,同個小朋友一齊坐,點知人地爸爸入左錢,玩完一次佢地唔好意思,就入多次錢;咁太陽哥哥今次比錢諾諾玩,會唔會...?


架食錢車車大郁,諾諾先黎個O咀驚訝表情,跟住就勁開心咁笑啦,覺得好好玩好新奇吧!



   
   
   
   
   


睇下諾諾笑得幾開心~~



短片~~玩完後太陽哥哥同諾諾講玩第二架車,諾諾即刻action!好攪笑~~



   
   
   
   
   


係遠處諾諾己指住講 red car 啦!今次已識自己入錢,大鑊啦...



諾諾玩得好投入呀,相信係因為呢架 red car 望到前面,觀感一流;反而頭先架火車好似係個窿入面,唔知發生咩事咁!



諾諾又好乖喎,玩完叫佢走佢又肯喎!



   
   
   
   
   


跟住諾諾同太陽哥哥玩緊"匿埋(捉衣恩)"時,諾諾突然摸住個肚仔,彎彎地身咁,好唔舒服個樣;我地好緊張呀,即刻抱佢返去搵表姐;表姐話頭先係迪迪尼走時,諾諾個肚已經唔係咁舒服,仲痾左次屎屎;但平時諾諾只會係屋企廁所痾,唔會係街度痾係片片度架!因為肚仔唔舒服,諾諾好似攣公蝦米咁趴係我身上,呢個姿勢佢應該舒服d,表姐問佢要媽媽抱定恩恩抱,佢仲話恩恩呀!



跟住諾諾突然話"玩呢個",睇佢手指指,大家都唔知佢話玩咩,我烏低頭一裝...原來佢指住商場出面既上一層,個度有隻米奇食錢車車呀!咁都見到,好眼厲呀!



   
   
   
   
   


就係呢個米奇車車啦,睇諾諾個樣幾開心!



   
   
   
   
   


隻歌仲係小小世界,諾諾好鐘意呢首歌架,因為迪迪尼小小世界坐船船都係呢首歌!



   
   
   
   
   


玩完一次後,車車停左,諾諾望住我地,冇起到身...


表姐:走啦好唔好呀?
諾諾:唔好...
表姐:唔走呀?媽媽冇錢錢喎~~


跟住諾諾眼仔碌碌咁,向上望一下太陽哥哥,
然後細細聲咁講:sunny哥哥...(哈哈哈!!!)


不過諾諾個肚仔又再次唔舒服,跟住仲定左型,表姐就叫佢唔怕啦,痾屎屎係片片度啦~~諾諾跟住真係痾左...跟住就由太陽哥哥抱起,我地去換片片~~



   
   
   
   
   


因為痾埋屎屎,更加要攣公假米式抱法,諾諾應該好唔舒服呀,睇佢好嗲咁伏起太陽哥哥度呀!



   
   
   
   
   


跟住換片片~~



   
   
   
   
   


一換完片片即刻生猛返晒,仲話比恩恩知,佢識做兩歲生日個2啦!



但行左冇幾耐,諾諾又發作...應該又再痾左,又要去換多次片片...我地今次冇再去啦,因為書檯同書櫃今晚送左黎,要返屋企執野抹野,就係度分手啦!



諾諾話咁快就兩歲啦,佢係我第一個成日見既BB,我睇住佢大,見證住佢成長,由剛出世既BB,到宜家識行,學緊講野...我希望繼續同佢見多d玩多d,因為我好鍾意諾諾呀!係度希望諾諾繼續開心健康乖乖咁成長,生日快樂!


   
   
   
   
   


沒有留言:

張貼留言