2009年10月5日 星期一

2009-10-05 (Mon) 開工動土啦~~


宜家係二零零九年十月五日星期一,上午九點四五分,要好好記低呢個時刻,因為間屋今日開工動土啦!因為今日開始,所以拎左日假係屋企留守!




總算要清既都清晒,有d冇辦法,實在冇地方安置,要留係屋企中間,見到呢個景象,忍唔住要影低個"整屋前"!望住呢間屋,已經覺得同之前好唔同,結婚前個晚我先同d姊妹係度開會同訓覺,宜家已經變左一間吉屋咁滯...梗係啦,執到我地死死下呀!



唔好講同結婚前好唔同,即使比較起尋晚都好唔同:



梗係啦,尋晚我地攪到成凌晨兩點先訓呀!慘~~



細房:




大房:




廚房好乾淨呀!



尋晚既廚房仍然好混亂,宜家就好似變魔術咁攪掂晒,好有滿足感呀,因為廚房係我負責架!呵呵~~




大門一關,總算攪掂一樣野,雖然仲有好多野未攪,但心情總算舒一口氣,期待整屋後既新面貌!以前攪裝修,咩都係媽咪負責,大家都係聽佢指揮;今次,咩都自己上身,師傅有咩事會打比我,管理處有咩又係搵我,有咩決定又係打黎問我...其實真係好煩架,我都唔太鐘意做呢d角色!但另一方面,又有種我已經係人太太既感覺,有自己既家庭啦咁...您話幾矛盾丫!




跟住等師傅黎到,再講清楚有咩要佢整,佢就開始拜神/拜四角啦!我仲封左開工利是比佢同油牆個位師傅呀!結左婚後好似成日要派利是咁既?連中秋過節都有比父母呀,真係有種大個女既感覺!




中午約左表姐同諾諾飲茶,都係今朝臨時約既,表姐即刻出黎!諾諾係度玩煮ABC:




諾諾成日對住我e起棚牙,然後叫我影相!




跟住諾諾要玩我部電話,玩玩下我開左太陽哥哥張相出黎,問佢邊個黎架?點知諾諾真係認得呀,仲叫sunny哥哥!跟住我問諾諾太陽哥哥係度做咩,諾諾就扮佢豬咀啦!真係好叻仔呀!




沒有留言:

張貼留言