2009年10月17日 星期六

2009-10-17 (Sat) 深圳造窗簾


今日我地北上,去深圳造窗簾呀!開頭太陽哥哥約我今日,我以為佢唔開工成日咁上去,仲話我知約埋raymond食飯,點知佢計劃係開完工先上去;咁如果要即日拎埋,好趕下喎...於是我就叫細妹先陪我上去,媽咪知道後,又話想上去行下,跟住媽咪d朋友知道後,又話想一齊睇下...如是者,我地一班女人就先上去啦!


過左關後搭地鐵去東門,約左raymond四點係M記等,跟住佢就帶我地去整窗簾啦!raymond真係唔話得,原先係幫我,點知要臨時幫埋我媽咪同auntie們,仲幫媽咪度尺寸同講價,攪左幾鬼耐,因為我地香港用開吋,但大陸個邊用米,所以要轉換咁計,都幾麻煩!raymond又踎底埋咁度d布,好落力,佢同我講笑話佢似我媽咪個仔多過我似佢個女喎!哈哈~~




我其實就係知自己揀唔到野,先拉埋細妹上黎陪我揀,不過唔關我事呀,有琪琪係度,我地都扑唔到鎚,唔敢...媽咪同auntie們攪掂後都六點啦,太陽哥哥都趕緊黎,預計六點半到,只係半個鐘,我就決定揀好幾款,等太陽哥哥一到就比佢揀,我地就畫定圖先!


太陽哥哥到達後,媽咪同auntie們就走先,佢地返羅湖商業城行街食飯,我地就留係東門等拎貨同埋同raymond食飯!




影下相先~~



影完第一張相,細妹問:咦...您地今日算唔算情侶裝呀?望真d,又係喎,一齊都係白兔喎!哈哈~~




我地要造三趟窗簾,兩間房+廳入廚房通道;呢三匹就係我地揀既布喇,呢匹我一黎就揀中,廳入廚房通道:



兩間房都係太陽哥哥揀既,花花係我地間房:



我同細妹都幾鐘意d小朋友圖案,但又唔敢扑鎚,怕太陽哥哥會嫌低B得滯,所以事前揀定幾款比太陽哥哥揀,入佢數!哈哈~~佢係眾多款之中,揀左呢款黃色布做書房...撞返盞黃色波波燈,都唔錯丫!試下低B少少都唔怕啦,書房啫;反正三趟窗簾加埋窗簾棍只係五百蚊,好抵呀!上開黎造多塊容咩易丫!嘻嘻~~




同display影相~~




黃布冇display,擺明好少人揀呢款做窗簾啦!哈哈~~琪琪就用剪好左匹布,叫太陽哥哥放上身影張相:




Raymond都玩埋一份,叫太陽哥哥咁樣疊住,扮和尚咁喎!哈哈~~




兩兄弟咁耐冇見,影返張正經相啦~~



鋪頭個女仔,大陸人黎講都算幾smart啦,起碼識米同吋對換,唔洗我地自己用計數機計!




跟住等起貨,有一個半鐘時間,我地就去左樂園路食海鮮:




百事黨:



王老吉黨




細妹話宜家香港冇得飲王老吉啦,上黎要飲喎!



我地四個人咋,不過都叫左好多野食,因為好抵食呀!




基圍蝦勁大隻,只係$48斤!




食完飯都九點啦,拎埋d窗簾,係東門行左陣,因為要趕住返羅湖會合媽咪,實在太少時間shopping啦,我仲有好多野想睇呢!所以話呢,上深圳真係要預半日呀!


好在媽咪好醒咁比左架手拉車我,咁先唔洗咁重咁用手拎;太陽哥哥負責拉車,raymond幫手拎窗簾棍,女仔負責跟住行同影相!哈哈~~



拎窗簾時的笑話 1:兩間房既窗簾諗住整冷氣位,但check貨時都冇開到窿?!佢話我地問左價但冇話整,所以唔知,冇落單話開冷氣位,O晒咀...要等下次黎先拎到啦,頂~~無辦法啦,唯有帶走一半...


拎窗簾時的笑話 2:黃色塊布上下調轉左咁車,即係成個窗簾個花倒轉左...O晒咀again...跟住笑爆咀!好快咁轉出哈哈哈哈哈哈的大笑聲~~~~~~


再一次證實,係大陸買野的確係好平同好抵,不過大陸人個腦...轉數又真係幾慢,好少好似raymond咁醒;汲取左經驗,下次買野會叮囑叮囑再叮囑,長氣d咁檢查一次佢寫低d咩先得!



沒有留言:

張貼留言