2014年7月31日 星期四

2014-07-31 (Thu) 食雪條

食雪條:


2014-07-31 (Thu) Charade & Ellen 慶生飯@Applegreen

成年半冇攪慶生飯, Charade婚禮上我地話攪返, 今晚就黎啦! 去左葵芳新開的Applegreen, 一次過慶祝Charade & Ellen生日! 大個真係唔同D, 會講生仔, 餵人奶, 同另一半, 同99, 樓價, 旅行.....好開心愉快的一晚!

2014年7月30日 星期三

2014-07-30 (Wed) 丁丁與姨姨

丁丁與姨姨~~佢兩個成日都成到D一樣表情既相, 媽媽我要呷醋了!

2014-07-30 (Wed) 好圓的頭

原來丁丁個頭咁圓, 紮馬尾先知, 圓到成個波咁! 姨姨講笑話改佢英文做circle, 我話ball ball 貼切D喎, 哈哈!

2014年7月27日 星期日

2014-07-27 (Sun) 同媽媽玩飛機

Hyper time - 同媽媽玩飛機:

2014-07-27 (Sun) 大叔叔

大叔叔:

2014-07-27 (Sun) 用筷子夾魚魚食

用筷子夾魚魚食:


2014-07-27 (Sun) 赤柱遊

五點入到黎, 先帶丁丁去playroom玩, 跟住行左陣海旁, 再食晚飯, 最後天黑都去赤柱廣場playground玩同食雪糕, 今日最開心應該係丁丁了!

2014-07-27 (Sun) 豆丁學人飲咖啡?

豆丁學人飲咖啡? 其實是個吉杯, 咁都要啜!

2014-07-27 (Sun) 赤柱體育館playroom

係赤柱體育館playroom同爸爸玩到癲左!


2014-07-27 (Sun) 扮魔女宅急便?

扮魔女宅急便?

2014-07-27 (Sun) Dancing time!

Dancing time!

2014-07-27 (Sun) 中大飲茶

今日叫埋丁爺嫲一齊去中大飲茶!



2014年7月20日 星期日

2014-07-20 (Sun) 盒裝果汁

極少會比盒裝果汁丁丁, 但醫生話要飲水飲水, 飲咩都要架啦, 所以開始都會比D有味野丁丁飲; 睇佢個樣咁滋味, 好似賣緊廣告咁!

2014-07-20 (Sun) 媽媽新鞋

對converse已經著到落雨會濕入面, 係時候換對新鞋, 最後都係以價錢係原則, 揀左平D的, 用埋張七折coupon, 只係$350!

2014-07-20 (Sun) 飲椰青

尋晚食飯飲椰青, 今晚又有!

2014-07-20 (Sun) 咩事?

咩事? =="


2014-07-20 (Sun) apple tea time

apple tea time!


2014-07-20 (Sun) 中大食雪糕

今日帶婆婆試中大上海菜, 咁岩表姐又黎; 之後一齊去食雪糕, 三個小朋友又可以聚一聚!


2014年7月18日 星期五

2014-07-18 (Fri) St. Teresa Day 4

尋日全日冇燒, 奈何半夜燒了, 唉, 又要重新計過24小時; 今晚丁丁半夜都無燒, 聽日可以出院啦! 係度一共住左四晚, 我係同丁丁咁訓的...........


2014年7月17日 星期四

2014-07-17 (Thu) St. Teresa Day 3

今日種菌報告都出左, 又係冇事喎, 安心晒! 醫生話純粹流感, 發燒會高下低下, 但要24小時唔發燒先出得院! 今日同父父玩得好開心, 夜晚同爸爸姨姨又玩得好開心!



2014年7月16日 星期三

2014-07-16 (Wed) St. Teresa Day 2

同丁丁過左一晚, 呢個懶訓豬半夜都冇醒過, 但就成日摸住我囉.....驗血驗尿出左, 尿入面冇炎症喎, 奇! 醫生話少少蛋白, 可能紅腫損都會, 要注意清潔同溫柔D抹喎, 太過乾淨又唔得........另外"重碳酸鹽"偏低, 即係人體水份, 正常要29, 但丁丁得18....要飲多多多D水呀!

2014年7月13日 星期日

2014-07-13 (Sun) buffet time

buffet time~~睇佢個樣食得好開心, 好食得咁, 但其實就係食晒D粟米同加左D炒飯咋, 丁丁成日唔食野, 真令我頭痕!


2014-07-13 (Sun) 同媽媽一齊飲

同媽媽一齊飲:






2014-07-13 (Sun) Ashlynn 1st & Ashton 2nd Birthday Party

兩兄妹相隔一年, 兩年來有仔又有女, 的確令人羨慕! 今日帶左丁丁去丁呀姨的朋友囝囡既Birthday Party; 好多小朋友一齊玩水, 真係好開心, 不過丁丁因為咁夜晚發燒呢!


2014-07-13 (Sun) 鐡血丁丁?

除左孖辮的丁丁, 頭髮豎起晒, 丁呀姨話好似一種生物.......鐡血戰士? 哈哈!

2014-07-13 (Sun) 百變POSE

百變POSE:
 

2014-07-13 (Sun) 最正的修甲POSE

好難要丁丁坐定定比我剪指甲, 呢個一定係最正的修甲POSE, 可以一次過剪晒指甲腳甲, 哈哈!

2014年7月10日 星期四

2014-07-10 (Thu) Art@ICS

今日整左幅唔係好似蟹的蟹手工, 哈哈!


2014-07-10 (Thu) 澳洲禮物

好友Tracy托佢爸爸帶回來的澳洲禮物, 最多梗係契囡丁丁啦, 冇諗過媽媽我都有份, 一路睇張咭一路眼濕濕! 好掛住呢位咁多年的好朋友, 無論我地相隔幾遠, 都咁好感情, 好想即刻飛去Brisbane!

2014年7月8日 星期二

2014-07-08 (Tue) 生果盤@ICS

今日又有fruit time, 丁丁負責買提子! 返完學同婆婆父父飲茶好開心咁!

2014年7月7日 星期一

2014-07-07 (Mon) 象印燜燒杯

無意中睇到一個blog講"象印燜燒杯", 好好用, 又有隻蘋果青既顏色, 誓要買, 買左先算, 哈哈! 其實係丁丁本身個thermos太大, 丁丁食野份量少, 放唔滿, 成日唔夠熱! 難得又減緊價, 買!

2014-07-07 (Mon) Lunch@善衡staff can

第一次試善衡staff can, 雞煲掂, 其他麻麻, 鑊氣不夠伍宜孫staff can; 呢度每兩期轉menu, 可惜星期六日唔開.........

2014-07-07 (Mon) Napping in her tent

Napping in her tent!


2014年7月6日 星期日

2014-07-06 (Sun) 動漫基地

同Uncle Kim 一家食完飯後, 去攞車時經過呢個神秘地方, 先知原來有個咁既動漫基地, 幾好玩喎, 入面好多漫畫同圖書呀!


2014-07-06 (Sun) morning golf

食完早餐打返個morning golf先, 係得媽媽先咁有心機拆新野陪佢玩架咋!

2014-07-06 (Sun) 扯住媽媽訓

黐身丁丁訓覺都要扯住我, 哈哈! 冇去飲茶的星期日, 叫外賣早餐咋!

2014年7月5日 星期六

2014-07-05 (Sat) 豬咀

教左成年, 終於識豬咀, 真係教左好耐, 佢識PU, 但學極都唔識豬咀, 今日得左啦!

2014-07-05 (Sat) Dinner@流浮山

跟住流浮山晚飯~~非常充實又開心的一天!

2014-07-05 (Sat) 南生圍敬輝農場

1004四B聚, Mackey媽提議南生圍敬輝農場, 跟住流浮山晚飯, 難得有人諗晒, 梗係舉腳贊成啦! 第一次黎南生圍, 條人工橋真係一步一驚心, 我真係驚架,但又幾好玩! 個農場就細D, 但免費仲想點! 行完好熱嘆返碗又滑又冰涼的豆花, 真爽! Mackey爸真係一個好識氹BB的爸爸, 咁少時間都帶埋吹波波氹佢地, 讚!