2009年10月11日 星期日

2009-10-11 (Sun) 返PT.報honeymoon團.買燈


今日PT個度攪seminar,所以下午要返工四個鐘;之前一路諗前一晚應該係青衣定大圍度訓呢?又好傻咁諗,太陽哥哥開工時,會唔會咁岩有客去青衣或者大圍,咁咪可以車我返工囉?正係度諗緊訓邊邊太陽哥哥會大d機會黎之時,醒起星期日朝要返教會,噢,所以冇計,都係要訓青衣!點知返緊教會期間,太陽哥哥sms我,話剛接到個客去機場,一陣可車埋我過銅鑼灣!嘩,真係邪到爆呀!因為太陽哥哥成兩三個月冇接過客去機場了,所以話呢,真係橋到爆添!


過緊紅隧:




太陽哥哥見我影佢,就係度擺甫士,咁我見暗暗地,就話幫佢影剪影啦!



見唔見佢做咩動作呢?哈哈~~




冇塞車,好快就過左海啦!



我地仲有時間食個lunch添:




今日係日本人俱樂部度返工,攪左個日本留學說明會,呢度真係好high呀!




我地個seminar room:




落地玻璃超正...



下面就係圓氹氹行人天橋喇~~




五點放工,即刻約左都係咁上下放工既太陽哥哥去睇旅行團先!因為唔想再拖,加上已鎖定南非為我地honeymoon既目的地,我地就決定今日報啦,唔想再花時間左睇右睇!




不過時間就大改,原本諗住揀24/10出發既,假都請好晒;但因為已成晒團,冇晒我地九月尾個價錢,好貴呀,原來成左團係唔會再減價架,我都唔知添!跟住sales就介紹一d十一月出發,但未成團既比我地揀,而個d都有首批報名優惠,分別有減二千、減一千三、減一千...精明既消費者梗係揀減最多個團啦,因為個團係完全一樣架,都係識嘆既豪華團,保證住兩晚迷城架!嘻嘻~~所以我地就報左減二千個團,12/11出發!


各位有興趣既朋友,岩就一齊join埋啦,反正我地都係跟團,有d識得既人一齊玩,好過同d陌生人一齊!加上多d人join,就快d成團丫麻!哈哈~~









另外,揀呢個團既另一原因係因為坐SQ,其實佢有另外d團係坐直航SA(南非航空)架,但減得好少;開頭覺得係新加坡轉機都幾麻煩,但實在對SQ信心大過SA好多,星航d空姐都索好多啦!加上靈機一觸,諗到坐SQ我地就可以係新加坡stay behind,玩埋新加坡,淨係用減左個二千黎比stay behind既charges都抵丫!


各位朋友仔:如果嫌南非太貴同冇咁多日假,亦都可以考慮飛過黎新加坡玩四日(19-22/11),同我同太陽哥哥一齊自由行,我地無任歡迎架!


南非單張上呢三張相都好吸引我架:



報左名後,個心舒左口氣,總算攪掂一樣野,但仲未知成唔成到團,呢樣都令我有d擔心既,一日未成團,個心一日都唔夠定;加上我要返PT,d時間改黎改去真係勁唔好意思+超樣衰,好似玩野咁;就好似十月尾個d更,原先已搵人頂晒,宜家改左honeymoon時間,唔可能同人講話"我宜家都係返得啦,您比返我返啦"咁架麻...呢個未確實既問題,都令我唔知點交待好呀!



原本報完團諗住行IKEA,點知收到裝修師傅電話,話d牆紙唔夠,要補...快富街close七點,唯有即刻碌去旺角買牆紙,再一次放棄行IKEA既機會!


攪掂牆紙後,太陽哥哥話返荃灣買埋d燈,諗左晚都大致諗清楚要邊盞;佢怕過埋今日星期日,一陣想買都唔知有冇時間,咁我地又碌去荃灣買燈啦!


呢款波波燈太陽哥哥好鐘意,揀左黎做廳燈:




呢款波點燈我尋日一入黎就好鐘意,有黑白紅三隻色;但用黎做房燈價錢就貴左少少,要成六百蚊盞,通常房燈揀d二百零蚊架麻;但因為太鍾意,太陽哥哥又同意買,佢都覺得靚既,於是就扑鎚啦!



紅色最型,揀左佢,YEAH~~




呢款波波燈太陽哥哥鐘意既,我當然鐘意上面個款多d,有諗過揀兩隻色for兩間房,但黑白都唔太靚,所以要揀第二款,太陽哥哥就睇中呢款喇!我覺得青同黃都唔錯,交比太陽哥哥決定...



佢最後揀左黃色!




跟住到壁燈,廳同睡房各一,睇中以下兩款:


第一款係兩個波型燈,波面係磨沙加少少彩虹幻彩,光線發出黎幾靚!唔知點解我地睇中個d都係波型?哈哈!咁都岩,易襯埋一齊麻!嘻嘻~~



第二款係好特別架,按一下純白光,再按一下純幻彩藍光,再按多一下係純白光+幻彩藍光,型爆!哈哈~~




燈罩有方形、骰形、鑽石型揀,我揀左鑽石型!不過宜家就諗緊邊盞壁燈放廳邊盞壁燈放睡房好呀?因為幻彩藍光實在太型,又想放係房襯個夜光天花,但又想放廳比多d人感受到喎!大家有咩意見呀?




買完燈就去吉野家打邊爐,食新出既特切牛肉火鍋!




一人一鍋,好好味呀!又係我個放假眼鏡look 出鏡,嘻嘻~~不過呢排好攰又眼訓,我真係要考慮日日戴眼鏡啦!


太陽哥哥好期待個火鍋呢!



今日報到團係我呢排最開心既一件事,因為結婚後,一路都得過忙字,曾經都會問:做咩攪咁多野呢?煩到死!宜家終於報左去honeymoon,好期待呢個同太陽哥哥既甜蜜假期!之前諗去邊又係好煩,都唔知點咁,我地想去一個大家都未踏足過既土地,咁已經唔可以揀日本東京、大阪、北海道、韓國、馬爾代夫、澳洲、台灣、泰國,咁去honeymoon都想去遠d同耐d,一定要破上次北海道+東京九日呢個日數啦!哈哈~~希臘又話唔係呢個季節去,紐西蘭又要自由行先好玩...最後揀左南非,因為相信呢個地方好難自由行,要跟團先夠安全;而又係一個跟左團去而唔會後悔既地方,一生應該要去一次吧!南非又係我地兩個都未去過既,呢個地點實在太適合呢排咁忙既我地,加上玩埋新加坡一共十二天,係同太陽哥哥一齊去過最長既一個旅行啦,咁先似honeymoon麻!好開心好期待呀~~



沒有留言:

張貼留言