2009年10月6日 星期二

2009-10-06 (Tue) 婚後記:相機短片.攪笑結婚誓詞

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


結左婚都半個月了,之後一直都很忙,冇咩再提到結婚當天的細節,其實仲有好多野想同大家分享返既,尤其是一d出席唔到既朋友;表姐當天用她的相機拍了數段短片,係度同大家分享下啦!


最開心係諾諾知道我同太陽哥哥要"結婚"呀!係表姐特登教定諾諾架:



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


斟茶片段(媽咪+叔叔嬸嬸):



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


我同太陽哥哥升降台的驚喜+驚典出場:



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


我和太陽哥哥的 "I DO":



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


我和太陽哥哥宣讀誓詞的一刻,去婚禮少不免會有呢幕;平時作為賓客,感覺普通,例行公事;但當發生係自己身上,會份外難忘、緊張、重視...很難形容,因為一生只得一次吧!加上其意義係,跟戀人一齊承諾,從此一生一世,互相愛護,承諾願意結為合法夫婦,共度一生!是一個很認真、很神性、很忠誠、很莊嚴的一個承諾呀!不過為左減輕嚴肅同沉悶感,我同太陽哥哥專登揀了一段攪笑誓詞,希望令全場有一個輕快但不失莊嚴的氣氛,大家聽清楚啦!


事後感:
事後有朋友讚我呢個律師做得好好呀,我都係咁覺得,由佢第一次briefing我地,佢既講野技巧同外型,都比左我地好多信心;尤其是外型,一行出黎個look好重要,未開聲人地已開始比分您,我唔係話岑律師好靚仔,但都算高大穩重型,衣著又整齊舒服,外型亦給人一種好smart既感覺,又夠presentable,所以我都會推介大家搵佢做證婚!佢叫岑漢和(eric),大家岩就問我啦!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


敬酒時,原來細細個的諾諾都好high,走左上台跳舞!我事後先知,估唔到佢人仔細細咁大擔,上台獻花比我已好驚訝,原來仲咁勇對住台下咁多人表演跳舞!真係叻、勁、醒!



跳到要去埋台中間,至夠薑係您啦!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


表姐話諾諾好鍾意我出場個條樓梯呢,因為佢仲未係好叻咁行到樓梯,所以見到樓梯會鍾意過去行下練習下!



事後感:
一路都未有機會講下個場地 - 德福德藝會,其實呢個場係太陽哥哥心水,我之前既心水係紅磡都會既煌府,貪佢新場同埋個新娘房好靚;但其實兩個場我都唔抗拒,不過咁大個決定,最後梗係全權交比太陽哥哥負責啦,就係咁,佢揀左德藝會!
呢度我一早知道野食麻麻,但個場真係好豪好靚,樓底極高,全場冇柱,真係唔係好多地返有,加上佢本身的設備都好浪漫,又有南瓜車,又有鋼琴,仲有一個神秘既升降台!新娘房都好大,仲有得沖涼,岩晒我同太陽哥哥(我地個日去到都真係有沖涼架!!)!
以上種種,令我地偏重了要個靚場多過食物,反正飲宴的食物都係差唔多,只要唔係難食就冇問題,而為左令來賓感覺唔太差,我地亦加左錢換了鮑魚,希望係食物方面享受多返少少,挽回一d分啦!
所以就算宜家結左婚,我都冇後悔揀左呢個場,全靠太陽哥哥幫我作了一個明智既抉擇,我真係好鍾意呢度!
最後提提亦係因為呢度樓底夠高,個場夠大夠grand,先令太陽哥哥好多idea,炮製左好多設計出黎,好似好多朋友鍾意既簽名板呀,仲有兩set紙板公仔同嫁娶字眼易拉架呀;其次仲有我d汽球裝飾,包括氫氣球、圓拱型氣球入口、樓梯旁兩個氣球柱等等,所有裝飾合拼一切,全部都好襯個場,好多朋友話我個婚禮好浪漫好靚呀!雖然我之前提過有幾個位做得唔好,令到自己有d唔開心,但整體上,我對自己呢個婚禮,感覺絕對係一世難忘,好滿意好滿意既!如果可以結多次婚(當然係同太陽哥哥啦, 哈哈!!),我都願呀!因為實在太開心太難忘啦,就正如去完一次開心旅行咁,都好想再去多一次麻!哈哈~~


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


呢個係我同太陽哥哥既結婚證書套,其實幾個月前上律師公司briefing時,佢已經交左比我地,仲叫我地晒定張靚靚結婚相放係一邊,另一邊就係結婚證書,咁到時當日影相就好靚啦!可惜...我地係完成忘記左呢件事,莫講話晒定張相,連結婚當日都唔記得左帶,真係講出黎都笑死人!我地真係太忙啦,所以當日,只係用了律師的後備證書套!

 


宜家當然換返呢個結婚證書套啦,呢張就係我同太陽哥哥既結婚證書,從宜家開始,係法律上,佢既野就有我一半份架啦!哈哈~~證書特登手震咁影,費事show晒d資料出黎麻,係咪好醒呢?嘻嘻~~



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


頭先提到宣誓時既攪笑結婚誓詞,宣讀時真係會氹到d賓客笑架,但佢地又唔會係喪笑個種笑,所以都令到個氣氛幾輕鬆,大家可參考一下:



今日又係六號,同太陽哥哥拍拖第37個月紀念日,so far我地都仲記得呢個日子;咁係呢個特別日子,回味下結婚既細節,都唔錯丫!


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


沒有留言:

張貼留言