2009年10月23日 星期五

2009-10-23 (Fri) Dinner@悠.唱K


今晚同太陽哥哥同事們係銅鑼灣唱K,所以一放工,先過銅鑼灣同太陽哥哥食飯,我地去左YAMMY介紹既『悠』:



櫥窗入面既假食物,像真度好高呀!



餐牌:




悠既環境非常舒服舒適,大部份既檯都係自成一角,唔會受到隔離檯騷擾,非常非常好!





海鮮粥天婦羅御膳[$88]:





另外散叫了烏冬鍋[$65]、串燒牛舌[$26]、TATAKI牛柳 [$48]:




跟住我地向灣仔方向行下,諗住睇下鏡櫃,點知閂晒門...反而見到一間夜冷店,就入去望望,因為我地想買書檯書櫃,之前都好矛盾,究竟買現成好定訂造好?因為我一部電腦,太陽哥哥兩部,夾埋三部!我地想要張好長既檯可以一齊放晒,然後其餘地方放書櫃,咁就最慳到地方喇!


現成當然化算d,但睇黎睇去,都冇fit我地size既;唯有造啦,但成個書房咁做,問過要成六七千蚊...媽咪呢方面最有經驗,佢話我地五時花六時變,究竟係度住幾耐先?全間房度身訂造冇問題呀,但係for長住先化算,如果我地諗住只係住兩三年,又或者,我地會唔會生BB呢?如果有小朋友到時又要轉返做BB房...聽完真係一語中的!所以話呢,媽咪永遠睇野最通透同最醒!


之後媽咪都幫我行下實惠呀、唔同傢俬鋪咁...直至前幾天,佢係個朋友屋企見到d書櫃好實用,原來係購自青衣一間夜冷店,佢朋友話d野好平好新架,不過係office式囉,但如果平平地,又實用,我地又唔介意,絕對係一個可考慮既方法!我地原先已約左媽咪聽朝一齊去睇,咁岩灣仔又見到一間(不過呢間好細),就入去睇下;d野真係好抵呀,好似呢張非常新淨兼咁長既檯,只係賣二百蚊咋!




跟住我地就去唱K啦,呢幾位就係太陽哥哥既同事啦,佢地係一班活躍分子,好嘈好攪笑,每次見到佢地,佢地都會大叫我 "呀嫂!!!" 咁架,又超誇張咁HI同揮手,唔怪之得叫"跨"部門啦!聽聞太陽哥哥仲係"跨"部門組長添!哈哈~~




呢位呀SHEK哥哥好攪笑,除晒鞋當呢度係自己屋企!



同各位影下相先,不過影時VIVIAN同JENNY已走左,唉...影唔晒...有d失望添...




今晚仲去左買生日禮物比諾諾,諾諾下星期三就兩歲啦,會係聽日開birthday party,諾諾有咁多衫同玩具,我就直接問表姐有咩想要,佢就話呢隻仙樂飄飄處處聞既CD喎,因為佢地有DVD,想要埋CD,等諾諾可以係車聽!



仲有下面呢對公仔:



呢對公仔係上星期去深圳整窗簾時買既,因為表姐話諾諾返playgroup個度有隻公仔,諾諾好鍾意佢,有次因為其他小朋友玩左佢冇得玩而喊左出黎;細妹同我都問過好多朋友,都唔知呢隻野叫咩名,好難搵!咁我見呢對都係近似個d公仔,就買黎送比諾諾喇!因為係深圳貨,就算諾諾到時唔鍾意都唔太可惜麻!原本諗住買隻男仔,後尾見到隻女仔好鬼襯就買埋啦,因為諾諾話過鍾意mei mei (國語: 妹妹)呀!




至於細妹,佢已經準備好呢架手推車做禮物喇!




前幾日琪琪去玩具反斗城揀禮物,見到呢隻大barney,名為hot item,短短十五分鐘,已見三個小朋友買走啦,琪琪亦差d買左,好彩佢問一問我,我又好彩打比表姐問一問...表姐平時成日都去玩具反斗城,呢隻大barney原來已見過,表姐仲比過諾諾抱,但諾諾好快就放低左,宜家諾諾唔鍾意barney啦!



記得呢個年紀既諾諾,成日鍾意推野,就諗到不如shopping cart啦,仲有餐車...最後表姐話要購物車!




沒有留言:

張貼留言