2009年10月13日 星期二

2009-10-13 (Tue) Elsa's surprising gift!!


Elsa又比驚喜我啦,呢個驚喜其實係上星期四晚發生既,不過今日先得閒寫返!櫃桶放禮物呢條橋,其實Elsa用左幾次架啦...



我個日返到PT,一如以往咁放個袋落櫃桶...




返返下工,Elsa問我,又話今日有野比佢既?(講到似層層!!)我R晒頭,我有講過咩?佢話我晏畫MSN同佢講架...死喇,我講過咩呢?


佢跟住問我,係咪係袋度唔知...咁我就開櫃桶,拎個袋出黎摷,但入面全部都係我自己d野喎...無奈中~~


跟住佢話,您整跌晒櫃桶d文件啦,快d疊返好去啦!



一叠起見到...哈哈!!!!呢招好掂,我真係比Elsa昆左,等我仲以為佢堅既,係咁諗我同佢講過拎d咩比佢咁呢??激死!但又勁開心喎!呵呵~~




未拆禮物已被氹到好開心啦!哈哈~~禮物係chip n dale頸枕,Elsa話比我去honeymoon坐飛時用喎,送比我時都未報團,宜家報左,都好岩用呀!




另外仲有紮辮橡筋,Elsa買左黃色比我,粉紅色係佢自己既;佢話見我成日怕用鬆晒條agnus b 紮辮橡筋,就買條黃色心型橡筋比我,好細心呀!




沒有留言:

張貼留言