2010年1月31日 星期日

2010-01-31 (Sun) 韓國滑雪之旅 Day 2:江原雪嶺High One滑雪場 (早上學習篇)


出去滑雪場啦~~



大伙兒影張大合照先~~




上次係北海道學過玩ski,覺得好攰好辛苦,唔係太enjoy;今次難得太陽哥哥勁想學玩snowboard,咁我就唔洗諗,一齊學snowboard啦,大家一齊第一次學,level差唔多,咁到下次滑雪咪可以一齊玩囉!


將鞋同snowboard合拼+ing:



試起板:



玩snowboard要將pat pat座低,腳尖"的"起塊板,snowboard自然會係雪上滑行;如果唔"的"起塊板,snowboard邊邊會積起好多雪,從而前進唔到!



一座低即跌~~因為玩snowboard好講平衡力架!




另一邊廂,學玩skii的團友們要跟導遊做熱身運動!




玩ski就包一個鐘教練,玩snowboard就冇,所以我同太陽哥哥唯有靠自己感覺同掌握點樣去玩,都難難地架,開頭係咁喪跌,但感覺好好玩同好開心!反而上次玩ski跌得多覺得唔太好玩,但玩snowboard就越跌越想快d起身越想再試,好想試到點控制塊板,兩種感覺好唔好,真係奇!唔知關唔關我地玩過wakeboard事呢?


我覺得玩snowboard最重要係先要學係斜路度點企係度唔跌唔跣,同埋點hold停塊板!


 



懶得又除鞋又著鞋,太陽哥哥直接拉我上山!爽呀~~



不過比佢拉跌左!




開始掌握到少少,跌少左...但要明白,呢條斜路唔算好斜,下午上山玩個條係斜好多架,想上到山玩,就要繼續努力練習!



跌到pat pat位都有雪!




太陽哥哥都在努力練習中,但炒低係在所難免!




諾諾今次係第一次黎雪地呀,見佢好興奮咁係雪地行黎行去,應該好開心呢!



不過諾諾太細個冇得學滑雪呀,但好在呢個滑雪場都好有多設施供小朋友玩樂!




玩水泡:




表姐仲買了雪兜比諾諾玩呢,原來呢度既雪兜只有買,沒有租既!




與此同時,我同太陽哥哥都玩得好開心,雖然都仲係有跌,但已經好過開頭係咁狂跌呀!



到表姐同諾諾玩完再返黎搵我地時,我同太陽哥哥已攰到無力啦...



而其他人亦開始進行小測驗,pass到先可上山玩!




不過姑媽同媽咪已放棄下午唔會再玩啦~~




威哥因為做過十字韌帶手術,雙腳唔係太做到玩ski經常性既A字,我地亦叫佢唔好勉強;反而肥嘟嘟既琪琪係全團人玩得最好呢!



呢個甫士好...浮誇!




ski教練臨走時跟各學生影相留念:




我地係另一邊又同snowboard影下相!呢個甫士超掂吧?



大家都好攰了,係時候叉一叉電,我地就出發搭吊車上山午膳喇!




沒有留言:

張貼留言