2010年1月22日 星期五

2010-01-22 (Fri) (下) 嫲嫲生日飯


之後就上七樓既聯邦金閣食晚飯,諾諾已經黎到啦,一見到我梗係勁開心啦!



今餐係慶祝嫲嫲農曆年尾的生日架,因為我地下星期同姑媽表姐一齊去韓國旅行,所以提前今日慶祝;叫左好多野食呢,十足飲宴一樣呀!




諾諾的晚飯購自澳洲牛奶公司的通粉,仲有燉奶做甜品呢,我睇見都留晒口水呀!



諾諾原來開始學中文字啦~~




個個都要同諾諾影相~~




其實諾諾唔係咁黐琪琪架,所以我地用盡方法氹佢,包括叫諾諾睇下琪琪d手指甲,話有diamond架;諾諾真係好好奇,我地仲一齊count有幾多粒diamond呢!




諾諾又拎左我部相機,話幫我地影相呀,都影得唔錯丫!手上隻公仔係M記玩具,琪琪帶黎氹諾諾架!




成餐飯既高潮,就係我地檯個兩籠大壽包!



嘩!好大個~~一共有十六個!



我地都爭住要影相~~



媽咪係一月生日既,順便叨下光啦!



每個壽包入面都有粒咸蛋黃,好足料架!




睇大家食得幾開心~~諾諾仲傻到當係蛋糕咁blow呢!




跟住我同琪琪輪住同每個family影返張相~~表姐:



姑丈姑媽:




叔叔嬸嬸:




嫲嫲:



嫲嫲同我地班孫仔女:




同嫲嫲一齊影相唔夠放唔夠爽,我地就過左隔離吉檯瘋狂影相,由叔叔楂機!好爆笑呢~~




叔叔每影完一張都大笑一番,琪琪話叔叔心入面肯定好想一齊影!威哥聽完就即刻讓位(因為佢一向唔鐘意影相);叔叔果然被琪琪猜中,佢好樂意加入我地個瘋癲一族呢,睇佢影得幾放就知啦!




諾諾係隔離檯一路望住我地玩,表姐就將佢抱埋過黎,魚目混珠入我地張氏行列;我地跟住就揀一d諾諾識既動作,所以張張相都影到我地好合拍呢!


扮rabbit+tiger:



我好鐘意呢張相,大家都笑得好真情流露呢!諾諾似係問緊恩恩:跟住我地做咩動作呀?



一齊Yeah:



好味道:



哈哈笑:



Peekabu:



扮猩猩/狒狒:




影相呢個環節真係令大家玩得好開心呢!諾諾跟住都好聽指示,叫佢做咩都肯,包括錫叔叔啦,攪到叔叔超冧!



kiss完仲hug hug添~~



琪琪就教諾諾蹺腳,仲有插袋,幾型!



Yeah~~呢輯相叔叔一定超鐘意啫!




諾諾都肯黐下琪琪了,被琪琪抱之餘,仲玩到瘋晒呢!



好在都記得同sunny哥哥影返張!仲記得我地一黎到,因為太陽哥哥遲放工未到,諾諾就問恩恩:sunny哥哥呢?




最後表姐覺得琪琪既新衫又岩身又靚又抵,最難得係佢五個月既肚都著得落仲有鬆位,就叫琪琪讓左比佢,叫琪琪聽日再去旺角買過喇!哈哈~~



今日餐晚飯真係食得開心、玩得開心,我地本是一家人,流住同一個血脈,係應該咁friend咁close既!I like this!



沒有留言:

張貼留言