2010年1月3日 星期日

2010-01-03 (Sun) 晨咁早早餐.CZM BBQ Gathering.板前晚飯


今朝晨咁早七點鐘,就收到太陽哥哥電話,話佢出緊機場,一唔一齊食早餐...雖然訓到懞查查,我都識答 YES!!




太陽哥哥豐富早餐:



太早未肚餓,我只叫了個mini早餐:



必飲既茶走:




之後返教會,有所得著,好開心呢!跟住就出荃灣,約左中學同學去城門水塘BBQ,呢度好似係我第一次日頭黎BBQ呢,原來日頭黎個景係幾靚喎!




男士們起爐+ing,女士們hea+ing:




有小朋友組別黎遠足呢!



開始BBQ啦,第一轉睇下大家食d咩先~~




我的第一round:




朋友們:




第二 round:



同每位朋友仔合照:




突然...有一隻大馬騮出現,越行越埋,只係數秒、瞬間之間,佢走埋黎、琴上張櫈度、一手拎左我地放係檯上面未拆既整包棉花糖!而我地,只係眼巴巴咁呆左...睇住我地既棉花糖就咁犧牲左!我地對望...無奈...因為發生得太快、太突然,大家都預計唔到,一心只係顧住包生命麵包,冇諗過隻馬騮識食棉花糖!


隻大馬騮搶左我地成包棉花糖後,我地追唔返,佢就匿埋一邊成包係咁食係咁食,食左成半個鐘...之後佢再蒲頭,我就行埋d影佢相,點知發現超核突景象,就係佢回吐返d棉花糖,係一大舊一大舊咁lur返出黎!




短片~~隻大馬騮回吐完離開...



隔左陣又炸炸帝返黎,仲想攪我地,好在朋友們今次拎住燒烤叉做武器,將佢嚇走咋!




大合照:




夜晚晚飯約埋媽咪威哥一齊食壽司,去左板前~~




威哥食左個好長既鰻魚壽司,媽咪扮太陽哥哥!



媽咪同太陽哥哥都話呢款"醬油漬三文魚"壽司好味!




今日仲陪太陽哥哥去搵Ronald買相機作結婚賀禮,搵到Ronald買,梗係送多d野啦!



媽咪一路叫我揀聖誕禮物,過晒聖誕都未睇中,其實一路想要件褸,咁岩今晚睇中,就呢件啦!Thanks, Mami!




沒有留言:

張貼留言