2010年1月8日 星期五

2010-01-08 (Fri) 柬埔寨 Day 1


因為太陽哥哥假期有限,所以今日佢上午都照返工,執埋行李既手尾+檢查好門窗既重任就交比我啦!大約一點,太陽爸媽架van仔黎到樓下接埋我,我地就去機場啦;磅緊行李時,太陽哥哥亦到達!好在尋日下午網上揀左位,原來呢個服務係咁好既,唔係黎到機場先揀位,實冇窗口位啫!



磅好行李後,影張合照就入禁區啦!




我地乘搭KA206 1600/1740航班,呢架應該係我坐過最細架既飛機,因為闊度一眼望晒,就係左邊兩個位+右邊兩個位咁,得四行掃落去架咋!



起飛啦~~



飛機餐~~我個天使麵好好味!



原本香港天陰陰既天氣,飛機一穿過雲層,陽光好好,好溫暖呀!



到柬埔寨啦,呢次係我第一次踏足柬埔寨既土地!




太陽呀姨黎接我地,原來太陽家族黎柬埔寨都勁勁地架,有個海關/警察入左黎禁區接我地,我地比晒護照佢,佢就帶我地穿過探熱區、直過移民局,直接去到拎行李個度,直行直過咁出境我都係第一次!



跟住我地拎完行李,個海關/警察已經攪掂晒,比返護照我地就可離開!



柬埔寨機場充滿熱帶氣息,一出黎就聽到好響既雀仔聲,好似成個天都係地雀仔咁,我問點解咁多雀仔聲既?太陽媽媽話係車個d笛聲,唔係雀仔聲呀!哈哈~~不過其實到宜家我都唔係幾明,因為我見d車都冇響既...



柬埔寨篤篤車:



原來係大表弟車呀姨黎,接我地一齊返屋企!




去到呀姨屋企都天黑啦,之前太陽哥哥同我講過,呀姨屋企似香港既舊式祖屋咁,等我有個心理準備;我一黎到就:嘩~~係好大間祖屋喎!


車一停就望見好大個貨倉,因為呀姨屋企係做呢門生意既!



貨倉旁有條樓梯上樓:




上到黎就係大廳,好大好大既大廳!



牆上有張太陽媽家族好多年前既家庭大合照,當時太陽媽媽仲未生太陽大哥哥呢!



露台:



新房係我地位間房對面呢!




大廳直入就係廚房:



呀姨一返黎就監督住晚飯進度啦!



廚房的另一邊 - 飯廳:




晚飯啦~~



呀姨煮既大蝦好好味架,呢味大蝦通常太陽爸媽去完柬埔寨都會帶d返香港既,所以我係香港都食過好好味架,今次就第一次新鮮咁食!



呢樣係另一樣好味既食物!




食完飯太陽媽媽就拆手信~~




跟住傾計時間,全程潮州話,我都聽唔明...好在太陽表妹識講下廣東話,佢嫁左去紐西蘭三年架啦,不過因為親細佬出左事,佢都趕返黎柬埔寨;不過始終同佢第一次見,未係太熟,又未熱身,唔係傾好多計;而期間,表弟亦比左請帖太陽爸媽,我地第一次見識柬埔寨既請帖呢!



其實今次黎得咁急,我有時都唔知發生咩事架,好似戇居居咁人地叫我企就企、坐就坐咁!哈哈~~黎之前,行程係點亦唔太清楚;今晚先知今晚要早d訓,因為聽朝七點就要起身,去新娘住既省,車程要三個鐘架;仲要執定衫褲,因為聽晚要住酒店;後晚女家擺酒,大後晚先到我地...我都未消化得切,仲聽到R晒頭,咁複雜既?我以為好似香港咁,食餐飲宴一晚就攪掂啦,但咁聽落去,前後都攪三日喎?!雖然心裡好多問號,但長輩講咩就照聽照做啦,到時自然會知...大家就繼續追看我個blog啦!


 


沒有留言:

張貼留言