2010年1月9日 星期六

2010-01-09 (Sat) 柬埔寨 Day 2


今朝一早就起身啦,不過一d都唔覺眼訓,因為黎緊既行程對我黎講係又新鮮又好奇又得意,令我好想見識一下!


尋晚黎到天黑望唔清呀姨既大宅,今朝一出黎即刻影低!



仲有接載我地的四驅車:



今朝一落到黎,d工人忙住pack野,攪咩呀?原來呢d係過大禮既用品!但聽日就結婚囉喎,唔係一早過晒大禮既咩?原來呢邊習俗唔同香港架,一路聽太陽媽媽講先發覺,其實呢度結婚,做既野係同香港差唔多,但論次序、安排、需時,就跟香港大大不同喇!睇黎我要放低香港既慣例,慢慢認識同感受一下呢邊既結婚禮節!


由於我地男家一行十幾人,呢幾日亦租了12座方便出入,所以見佢地係咁pack野落一小車一大車度!




執晒所有行裝後就出發啦,由於去女家屋企要三四個鐘車程,我地先去食早餐先!呢間貴刁鋪太陽哥哥話好出名,亦係金邊最好味架,佢次次黎都要嘈住黎食架!


我呢碗係牛丸拼牛肉,真係幾好味呢!



呢度d酒炸鬼粗過但短過香港,肥嘟嘟好得意!



太陽媽媽 & 太陽表妹:



呢度d咖啡同香港又係好唔同,唔需要自己落糖,因為係用煉奶既,就好似香港我好鐘意飲既茶走一樣!可惜呢度落既煉奶係勁多架,大約成杯咖啡既三分一,所以係超超超甜,叫左少甜都仲係好甜!




因為我地坐細車快好多,經過三個多小時既車程,我地就到啦,而12座要成四個鐘先到呢!呢度就係女家屋企,原來柬埔寨結婚擺酒,好多時都會係屋企門前擺,宴會公司會全包宴咁安排,包括搭帳篷、安排檯櫈餐具,同埋好多餐既食物!



而女家屋企地下個層,亦會清晒所有傢具,放了結婚需要既擺設:



同襯家social後,我地就即刻被安排午膳了,原來呢度結婚,要食好多日架,仲係由朝食到晚,今餐仲好好味呢!睇下d大蝦幾大隻~~另外,我好鐘意呢度既酸辣檸檬汁,每一餐每個座位都會有一碟,岩晒我!



女家親友中見到一對姊弟,小家姐生得好標緻呢!細佬對眼就單眼皮,我叫佢做呀Rain!



開始佈置花車啦,表弟架車將會做花車,仲會接新娘返男家呢!



呢度佈置花車真係超easy超先進,呢方面呢邊既人真係醒香港好多喎!佢地既車花係用大磁石託底,一放上車度就吸到實一實,勁good呀,香港人真係可以諗諗!




食飽暫時冇野做,我地就去行街市~~黎柬埔寨之前,太陽哥哥好擔心我因為超怕污糟黎到會好唔慣,所以事先已brief左我,話有心理準備街市係超級超級污糟,可能我真係預左好污糟好污糟,到實地黎到,又覺得唔係佢講得咁誇啫!係就係落後d,亦有烏蠅飛黎飛去,但我覺得可能接受,no problem!


睇下呢度既地道街市檔係賣d咩野食先~~



大人們主要黎街市買生果食,呢度既生果檔真係有好多好colourful既生果呀!



柬埔寨獨有既『人蔘果』:



勁多蕉~~



大人們揀緊榴槤,買完仲即食!



柬埔寨獨有既『牛奶果』,味道非常甜,質感似"林"左既"林柿"咁,d核都好似!




食完飯後果我地先到下榻既酒店check-in,再沖過涼休息一下!



好靚既畫呀~~



我地既房係二樓,行完兩層又高又斜既樓梯,我即刻喘晒氣!



好大好舒服既露台呀~~就係正我地房間出面咋!




休息完後我地又返女家度啦,一返黎岩岩見到新人落車返黎,原來佢地剛去完"拍拖行街"喎,今次亦係我地第一次見表弟老婆既廬山真面目!



呀姨都換左衫同set左頭啦,今日又唔係正日擺酒,有咩攪要著咁靚呀?其實主要係新郎黎接新娘去拍拖行街,跟住受僧人祝福,同埋同親友們不停咁食飯,因為親友們全部都會今日黎晒!



我就嘆左杯太陽哥哥稱之為『啡走』:




僧人祝福~~親友們都會一齊坐低,好似觀禮一樣!



影相時間~~禮服好似邏羅服呀,一d都唔leung,幾靚丫!



跟住就食晚飯啦~~晚飯就麻麻地,午飯個餐好味好多呢;不過有生蠔食,都幾好味!




食完飯我地就返酒店啦,一返到去酒店大堂見到...嘩!呆左...咩事呀?



不過大驚小怪原來只得我同太陽哥哥囉...其實大家幫手預備緊聽朝過大禮既物資呀,但又會叫到咁多人黎幫手既?我都R晒頭,原來女家有咁多friends既?!相中咪有好多金盤既,一共要準備168盤呀!




佢地就繼續努力,我地就上房梳洗先~~再落返黎時,佢地已經八八九九啦,果然快手,再次見識到division of labour同人多好辦事既效能!勁呀~~



每個金盤都有唔同既野,主要係生果最多,好多好多盤;其次亦有婚禮必要預備既東西同一d意頭野,有d就只得兩盤即一對;黎到呢刻先知,聽朝我地都要幫手拎去女家呀!168盤喎,點拎呀?聽聞係每人捧住一至兩盤,由酒店步行到去女家,打鑼打鼓咁送過去呀!聽落好似幾得意喎,好心急想見識下呢!不過我最驚係由酒店"步行"到去女家囉,行幾耐架?問完好在,只係十五至二十分鐘啫,鬆一口氣!



168盤包好晒後,就依先後次序排好晒係紅地毯上,最重要個d梗係行頭啦,聽日我地捧個d都係排係好頭架!



嘩...場面壯觀!其他人就係度係咁數下有幾多盤,係咪數緊足唔足168盤呢?!



由尾影上去~~



由頭影返落去~~呢幕真係令我大開眼界,我諗呢d機會,睇怕我一生都唔會再有第二次,所以要好好記低係腦海裡面先!睇黎黎緊兩日,仲有好多新鮮同精彩既事情等住我去發掘呢!



 


沒有留言:

張貼留言