2010年1月5日 星期二

2010-01-05 (Tue) 小馬囡囡(美美子) x Baby Converse

小馬同Converse又有合作啦,今次仲帶同囡囡一齊接受U Magazine訪問添!


之前香港Converse冇代理 Baby Converse,記得我買比諾諾個對,只係細鋪頭度搵到;宜家香港代理終於攪埋 Baby Converse啦,潮媽潮爸實開心啦,可以幫
囝囝囡囡變身型 B 喎!最緊要多左咁多地方有得買,夠方便丫麻!



不過多pattern既款式我只係一般鐘意,我較為鐘意classic的款,就好似我買比諾諾
個對咁!我覺得同babi mami一樣款先夠得意!唔知仲有冇多d款式選擇既呢?



就咁比較,好似鋪頭仔既款式型d呀,因為佢地係直接同日本訂貨架!



沒有留言:

張貼留言