2010年1月13日 星期三

2010-01-13 (Wed) 柬埔寨 Day 6


好快就黎到行程既最後一日啦,今日既早餐,我地去左總統大酒店入面既總統大餐廳食,呢度算係金邊幾高檔既地方黎架!



試左呢度出名既咖喱牛腩配法包:



呢個春卷撈麵就一般啦,因為我一向唔鐘意食撈懞,佢地幫我叫錯左呀!




之後就送別三個黎自越南既太陽媽媽既表哥:



拜拜啦呀古們~~佢地三個呢幾日都參與住我地既行程,又係住係太陽呀姨度,亦一齊見證住太陽表弟結婚架!




跟住我地去左一個要過大橋既郊區餐廳食午飯,太陽哥哥話呢度d野好好味架!



原來叫『水仙花餐廳』:



環境真係幾舒服幾幽雅喎,欄杆後面係海邊黎架;我覺得呢度舒服過『小香港』呢,但景色就『小香港』靚d!



餐廳中間有棵大樹,樹上吊左兩個籠,養住一隻鸚鵡+幾隻小白兔!



大樹菠蘿樹呀!


我地咁多人,所以都叫左好多野食呀!



食完午飯,去街市買少少生果帶返香港,跟住就要返去pack野去機場啦!我又試左柬埔寨式砵仔糕,下層原來係蛋糕黎架,幾好味架!



又買左芒果食~~



最後去飲蔗汁同食出名既牛丸,食食食...盡力爭取最後既時間,試晒呢度好味既野食!




跟住真係返屋企pack喼啦,執完就同各人影相留念...




落樓下見到...嘩!原來今日呀姨佢地都開返門做生意啦,所以要開始送貨!



柬埔寨人生活,會爭取所有有利空間,坐電單車會載幾個人,其實好似大陸咁;不過送貨送到咁我都係第一次親眼見到,佢地會塞到幾多得幾多,真係勁!



我地架車未到,不過呀姏既 tu tu 就到啦,所以我地送佢先!唔...似乎喜事辦完後,一齊好快就會回復平靜,back to normal...開返門做生意啦,親友們一個一個咁走啦,真係有點不捨添...but life is like this!呀姏今日都走,我地又係,跟住太陽爸媽星期日走,太陽表妹下星期一返紐西蘭...呀姨間屋好快會變得靜靜了...



盡最後一分鐘,努力影相留念,因為真係唔知幾時會再黎...



太陽表妹話約我下年四月,柬埔寨既新年再黎玩,我話睇下點先...佢聽到好失望呢,仲話我咁講即係唔會黎了...其實我都好鐘意去玩去旅行,但我同太陽哥哥既錢都儲得好辛苦,唔係動不動就可以飛去呢度玩,飛去個度玩...有多餘錢我地當然想去旅行啦,但都想趁後生去多d未去過既地方麻...加上去柬埔寨既機票要成四千蚊張,計埋d雜費同稅,太陽哥哥話去到日本了...不過真係同佢地都都生了感情,的確係好唔捨得既...



太陽呀姨同太陽表妹送我地去機場,影左張大合照後就入閘啦!後會有期~~珍重珍重~~



我地乘搭KA207 1820/2155航班回港,不過班機delay,我地係飛機等左成個鐘先起飛呢!



一上機就睇下有冇咩抵野買,發現了筍野!記得SHU UEMURA卸妝油最抵買係台灣免稅店,不過只得大支裝450ml,約$500;宜家呢款綠茶係旅行裝packing,細細支超方面,用返ml按比例計返,同台灣一樣價錢,即買!空姐仲話呢個packing係岩岩2010年1月1日先有,我係香港都未見過,正!



仲見到有LANEIGE出名既water sleeping pack plus,但用過唔係咁岩我皮膚,因為冇用開所以唔知價錢,不過影埋相比朋友們參考一下麻!



飛機餐~~我覺得去程餐天使麵好味好多呢!



到達香港時係室外停機坪,所以要好似港督咁行樓梯落機!哈哈~~



返到屋企拆禮物,好靚既packing呀!每次去完旅行都會影張戰利品晒冷相,不過今個旅程冇戰利品呢!



 


沒有留言:

張貼留言