2010年1月20日 星期三

2010-01-20 (Wed) iSQUARE.Domon 札幌拉麵

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

今日放工同太陽哥哥難得拍拖,去左剛落成冇耐的 iSQUARE:


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


睇雜誌時介紹過好有cyber feel既變色天花頂,遊人們搭扶手梯時個個都昂高頭看!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


商場的柱都一樣~~



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


另一邊...



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


星星天花頂:



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


呢度冇咩店鋪岩我地行,唯獨是LOG-ON,我地足足行左成個鐘,因為有好多新奇野,有如去左日本/台灣既十蚊店一樣!



各式各樣既特別蠟燭~~同色的蠟燭+火我都係第一次見呢!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


電動骰盅~~我同太陽哥哥都想買返個返屋企,等朋友新年黎玩魚蝦蟹/廿一點時用!不過都係等真係有朋友話黎先買啦~~



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


攪笑既炸彈鐘,一響即爆!哈哈~~



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


以為係飯糰模,原來係雞蛋模!真係好新潮呀~~



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


牛油都要放得咁講究?真係Quality of Life喇!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


放係飯糰上面既紫菜,都有專用工具用來整笑面公仔,用黎氹小朋友一流!我見過類似工具用黎剪唔同形狀既紙,用黎剪紫菜,真係第一次見!



薯片器~~又係第一次見!



攪笑冷帽:



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


攪笑cushion~~好鐘意個蟹鉗呀!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


離開iSQUARE時搭的扶手電梯,見到呢堵紅色"蝴蝶牆":



好有時光隧道feel的扶手電梯:



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


上次見過郎豪坊有間Domon 札幌拉麵想試,橫掂太陽哥哥想落旺角買書,我地就返旺角食晚飯喇!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


牛舌太唔抵了,成三十蚊但係"超薄裝"囉,不及北海道活壽司$13/四片咁好味!



今日有三支扮靚戰利品,係無印買既,揀時都唔知做緊特價,只係屋企用緊的無印指甲油比Missha好用得多多多,雖然價錢差成個double,我都認為一分錢一分貨既!點知比錢時先知原來做緊$45->$35支,sales話極少會做特價架,所以想買既朋友仔,快d去買啦!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


沒有留言:

張貼留言