2010年1月19日 星期二

2010-01-19 (Tue) 驚喜的結婚禮物.親手煮的愛心宵夜

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


今日收到一份雖遲來,但十分驚喜的後補結婚禮物...



係咪超似我張結婚請帖呢?係舊同事Nora送比我架,開頭估把扇應該係國內出產,以為係Nora去旅行時叫街上的畫檔畫既,但我又諗,又無理由會袋住我張請帖去旅行啫...一問之下,原來係Nora自己親手畫架!嘩...咁真係好勁喎,無論顏色、線條、深淺,跟我的請帖都非常非常似,簡直達95%相似度呀!其實Nora話上年九月時已畫好,不過一路未有機會比我,所以拖到今日先送到比我!


連太陽哥哥都話堅呀,因為太陽哥哥都只係用電腦畫,而Nora係親手畫喎,冇得錯,手勢一定要掌握得好好,有咁高既水準,真係犀利!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


另外,今日返PT前食了個M記魚柳包,可能早食啦,所以放工時已肚餓!返到屋企十一點半,太陽哥哥親手煮左碗紫菜生菜牛丸湯我食!好意外呢,因為佢之前淨係識煮公仔麵同罐頭湯架咋,但呢個湯真係有板有眼,仲好好味架,係一餐好窩心的愛心宵夜!

睇黎太陽哥哥煮野食會越黎越叻喇!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


沒有留言:

張貼留言