2010年1月10日 星期日

2010-01-10 (Sun) 柬埔寨 Day 3


今朝又係一早起身,又係冇賴床,因為實在有太多新奇事物等住我去睇啦!起身落樓過酒店對面食刁檔食早餐,我覺得呢間好味過金邊個間呢,不過唔記得影相,因為大家好似已整裝待發咁,所以個早餐都食得好急呢!


轉眼間酒店正門已非常熱鬧啦~~



紅地毯最前面多左幾樣野:



我仲發現多左對新鮮豬腳呢!



同太陽表弟影返張先~~



花仔花女:



儀式開始~~跪拜親父母+對飲:




之後就出發過大禮去女家啦,太陽爸媽拎第一組金盤,我同太陽哥哥拎第二組,原來我地輩份咁高呢,排第一同第二對呀!



龍頭:



完全望唔到龍尾...其實d人真係全部識得定係做妹架?哈哈~~



龍頭前仲有高高燈籠:



出發啦~~我地分成兩直行,每人捧住一金盤,一對對咁行!



僧人一路打鑼打鼓,攝影crew亦係咁跑呀跑,同香港一樣!穿過馬路啦~~



市民甚至遊客都企定定睇住我地經過呢!



前面左面紅屋頂就到啦~~



呢度結婚都要同警察局申請架,咁就會有警察黎維持秩序!


 




黎到女家門口先放炮仗:



香港結婚用紅傘遮新娘,柬埔寨就用金傘;新娘會出黎迎接我地!



同新郎鞠躬:



跟住成隊team就先入去,坐係紅地毯兩旁既座位,但我地手捧重要禮節東西既就未入得住...



等大家坐好晒我地四個先入,照好笑,好似明星咁,被人睇住我地行紅地毯!



花仔花女+新人+兄弟姊妹團就尾隨我地~~



放低晒所有野先招呼一眾親友們食早飯,個粥好似蠔仔粥咁,幾好味架!




食完早飯,過大禮既物品亦已排好係女家大堂位置,一眾親友亦準備繼續儀式!



先係一對媒人出場,男係後面唱歌,女係前面跳舞,由後面跳到去前面,途中會隨意拆開金盤既包裝,取走在內的一對物品...



新人同雙方父母交拜:



呢度既結婚戒指唔係一模一樣架,女裝還女裝,男裝還男裝,其實似鑽石戒指款式多過似結婚戒指,同香港有點不同!



交換結婚戒指:



男家給利是(唔知係咪代表禮金呢??),跟住女家回返cash,係美金黎架!




呢部份儀式完結,等新人換衫時清場,準備拜祖先~~新娘呢套全紅婚紗,係我同太陽哥哥最唔鐘意既,有點恐怖,不過呢度既習俗係咁...



拜祖先後入返大堂夫妻交拜+揭頭紗,但冇錫錫環節的!




跟住又要換衫啦,預備上頭儀式~~換左套靚衫,又要影下相先!



新人+兄弟姊妹團:




上頭儀式~~



跟住長輩們要輪住上前去幫新人上頭,其實只係作狀梳一梳同扮剪下頭髮!



上完頭就影家庭照時間,我地都有份;雖然係平輩,但太陽哥哥因為係表哥,都比表弟輩份高少少,攪到我地有點唔好意思呢!



午飯時間~~又食...




午飯後我地坐12座去遊車河,去左一個郊外地方,有幾個賣生果的小攤檔:



Jumbo size的蕃鬼荔枝:



趁空閒與太陽表妹係河邊同屋仔旁影相~~



我地上車後,小販跟埋黎推銷!




之後返女家,一切已清理好,預備今晚既女家結婚晚宴啦!



有live band添喎,太陽哥哥仲係度扮彈結他呢!



太陽呀姨換好了奶奶衫,梗係要同佢影返張啦!



門口開始迎賓啦~~



趁有時間,攝一攝影相先~~



柬埔寨結婚晚宴好特別既,兄弟姊妹五點就先食飯,因為跟住迎賓,係一路迎到客人食完架,中途唔會有份入去一齊食架;而新人呢,係最後攪掂晒所有野先同屋企人一齊食架!



男女各一邊咁迎賓,新人亦會親自送上小禮物!



餐牌:



放人情既箱子:



小禮物:



我地今日唔係主角,所以可在正常時間食晚宴;呢度晚宴另一特別之處係,賓客黎到坐埋一齊,湊夠一檯侍應就會即刻端上食物開始食,食完就清檯比下一班賓客,每檯既開始時間唔同都無所謂,唔似香港係一齊開始食,因為賓客黎既時間個range都幾大,由六點到八點幾不等,加上食飯中途亦唔會有咩新人露面既環節,佢地只係一路企係大門口迎賓!




等到所有賓客差唔多食晒,最浪漫既環節宜家先開始~~



新人進場:



賓客燃點小煙花祝福,一路至成首歌完成為止~~



浪漫祝福一完,賓客會亳不客氣為新人送上噴霧,真係先甜後苦,天淵之別!



切蛋糕~~每個都要切,幾特別呢!



開香檳:



餵雙方父母食一啖蛋糕:



跟住到新人互餵對方食一啖:



等左成日既互錫環節,不過佢地超級怕羞呢!



被玩環節:



最後新人會帶頭跳舞,賓客們亦可一齊參與,成個晚宴隨之圓滿結束!



晚宴每位賓客都會打扮到花枝招展,隆重過香港好多好多倍呢!




好多街坊係欄杆外觀看呢!



帳篷外既場面,原來好多好多街坊都黎湊熱鬧呢!



晚宴大約十一點到尾聲,男家親友都隨即要離開,趕回男家休息,因為聽朝新娘就會被接回男家呢!司機加快車速,我地返到男家時已經凌晨兩點幾,沖完涼上床時已凌晨三點幾啦!


 

 

沒有留言:

張貼留言