2010年1月23日 星期六

2010-01-23 (Sat) 繼續瘋狂shopping.北海道活壽司

媽咪一早已約定我今日一齊行街買雪褲/手套等禦寒衣物for韓國之旅,所以今日要繼續瘋狂shopping!下午已收到 b+ab話check到尋日想買個兩條one piece係朗豪坊都有新,咁我地就一於出旺角啦!


買左三對fleeze手套,其實一d都唔靚,但對手套冇咩特別要求,只求保到暖,普普通通唔係貴就可以了!



  
  
  


媽咪睇中左兩件衫,由我呢個乖女比錢買!



  
  
  


越得唔到既野就越想要,呢個就係犯賤心態啦!尋日係b+ab睇中兩條one piece,又唔係好必要同勁靚,加上之前已係CHOCOOLATE買左三件one piece,所以一路掙扎好唔好再買多兩件...兜左幾個圈諗左好耐,決定買時先話我知冇新...令我更加想得到!



終於check到有新,今日可據為己有了!



  
  
  


夜晚同媽咪去左食北海道活壽司,意外地order到六點半前的下午茶優惠!



  
  
  


另一半食物就係原價價錢,因為好鐘意食呢度既牛舌,order左兩碟呢!



  
  
  


食完繼續行街,媽咪未去過旺角既吉之島十蚊店,我就帶佢去,一齊買左下面既野;因為媽咪買左新衣車,買左好多車野用品;而個黑白波點係耳罩黎架,我買黎for去韓國既,真係又型又抵呢!



行完街都九點幾,太陽哥哥黎埋旺角join我地一齊搭車返屋企!


  
  
  


夜晚甜品係柬埔寨的芒果,味道好甜架,憑外表睇一d都唔覺;由太陽哥哥切埋比我食,更加甜到漏啦!



  
  
  


沒有留言:

張貼留言