2010年1月6日 星期三

2010-01-06 (Wed) 數碼電髮


後天要出發到柬埔寨 - 太陽爸媽的故鄉,當中會出席飲宴;而下星期日及下下星期日會有兩場飲宴,加上快過年,呢個時候整定個頭差唔多!我要電髮、染髮加焗油,唔知有冇可能一晚攪掂呢?


放工趕去,六點半開始,先洗頭,跟住剪髮,之後做一層保護+除去原有的電髮紋...呢個過程最耐,因為整完一次都未夠效果,要再做多一次,因為我頭髮實在太多太多了!


攪掂完呢部份後,再洗第二次頭,跟住先開始夾髮鬈,夾完就可以電髮...插電後,髮型師講我先知原來呢部機係for『數碼電髮』,我真係out,我仲話我以前電個d都有插電丫,有咩分別呀?佢就反問我係咪係上面吊落黎個d,我諗諗下...又好似係喎...原來係完全唔同既呢,個款花名叫八爪魚喎! 而『數碼電髮』係用電力,好處係唔會傷髮質...(下刪一段說話)....因為咁多電髮機,我都分唔到了,反正對髮型師十分信任,佢整咩我都交比佢辦啦!


呢個時候已經九點了...跟住要等45分鐘,要頭髮完全被抽走水分!




呢個"等"既時候,髮型師終於騰到時間走去幫太陽哥哥剪髮喇,佢已經等左一個鐘啦!哈哈~~




十點正...除晒髮鬈,鬈返起每撮頭髮後用夾仔夾住,落藥水定型,呢個過程唔太耐,只係十五分鐘啫!




太陽哥哥已經攪掂啦,我叫佢返去先,但佢話等埋我,仲出去買野食比我醫肚,真係好喇!




跟住洗頭+吹頭,數碼電髮果與別不同,電完沒有旱的感覺,以前我電完髮一定要做焗油架,但今次電完摸落反而滑滑地,加上好有彈性,亦容易處理;髮型師花左十五分鐘教我點set個頭,想立體d又得,想多d少d又得;佢好有心機架,所以我先鐘意黎搵佢整頭髮;even佢剪太陽哥哥既百幾蚊頭都好細心,呢樣太陽哥哥都feel到,所以先痴住我一齊黎咋!見髮型師示範我都覺得好似幾好玩咁,不過要隔一日先洗得頭,所以未咁快有機會自己玩!最後佢仲問我介唔介意比佢影張相,佢想show比d徒弟睇呀,當然冇問題啦!攪咁多野,最後2310完成,染髮同焗油都冇時間整,我諗要下個星期返左香港先整到啦!不過埋單成千蚊,有點肉痛...咁夜,商場都關左門要行後門呢!




沒有留言:

張貼留言