2010年1月1日 星期五

2010-01-01 (Fri) Welcome to 2010!!

Happy New Year!! Welcome to 2010!!


Picture


今日訓到下午一點先起身,好鐘意可以訓到自然醒的感覺!其實唔係太陽哥哥唔知係出面整咩有聲,我都繼續訓緊;後尾先知原來佢抹地,既然為屋企貢獻,咁就唔怪佢啦!


起身後約左太陽媽係旺角食午餐,跟住同太陽哥哥行街,主要睇下羽絨,因為如無意外,應該會同表姐家一齊去韓國玩,諗到可同諾諾一齊玩幾日就開心呢!


旺角原來都有好多樓上鋪賣羽絨,不過我都係齋睇,想睇定d先;因為我本身勁唔鐘意著羽絨,著到又肥又論盡,又揹唔到手袋喎,加上係香港既天氣,我都唔需要著羽絨,亦唔想為左去個短trip而花太多錢去買件羽絨;如果要買,我一定要買靚靚顏色架!好似呢幾件既顏色就岩我心水,不過款同cutting就冇咩特別,各有好壞,未係有件perfect既...



Picture
  
Picture
  
Picture
  
Picture


今日可能晏出動,好快就天黑了,我地就去左朗豪坊Market Place買牛扒+麵包返屋企開爐!今日係2010第一日,又係我地真正用屋企爐煮既第一餐飯,可謂雙重意義!希望有個好開始,黎緊呢年都事事順利,甜甜蜜蜜,多點歡笑,少點煩惱!



Picture
  
Picture
  
Picture
  
Picture


沒有留言:

張貼留言