2010年1月30日 星期六

2010-01-30 (Sat) 韓國滑雪之旅 Day 1:首爾->江原道:江原度假村俱樂部

離開機場後,我地就由首爾直接出發到江原道,亦係我地今個行程既重點 - 滑雪!我今次第三次黎韓國啦,對首爾個d東大門明洞行街行程冇咩大興趣,最想就係滑雪,呢個亦係我地成班人揀報韓國團既目的,仲要係專登揀有兩日滑雪既!


由首爾坐旅遊巴到江原道,需時四個小時,中間途經休息站,我地就係呢度食個小早餐保暖再上路;雖然冇落雪,但宜家都有零下七八度,一落車亦見到雪景~~



SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon


我地既小早餐好普通,只係烏冬一碗,不過d烏冬都好滑好好味!



SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon


食完野就行便利店,次次去旅行每日實要行便利店,其實便利店咪等於香港7-11,d野實貴d既,我地都唔會去7-11買野架啦,但都唔明點解一去親旅行,日日都係要去便利店買野先安樂!哈哈~~



出名既梨汁~~比我地掃左好多,我冇記錯的話,香港citysuper都有呢款梨汁,賣八九蚊罐,呢度就五蚊罐!



媽咪買了小食:



表姐夫買了氣球氹諾諾:



SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon


大約十點幾我地就到達江原道啦,先去江原度假村俱樂部,入面可以影下相,同埋去賭場行個圈!好靚既雪景呀~~



呢個係High One滑雪場既地圖,導遊順道介紹一下!媽咪揀團時,我唯一要求係,要新既滑雪場+靚酒店;而呢個High One滑雪場係2006年尾先落成,係韓國宜家排名第三的滑雪場!位於海拔700米以上的山區,是全韓國唯一可眺望江原道山景既滑雪場;而在滑雪道最頂端的休息處,設有高1376米及全韓國唯一的滑雪場旋轉餐廳,係江原道最高既眺望點!


High One滑雪場設有18條分作不同難度既滑雪道,供不同滑雪愛好者選擇;滑雪道總長度21公里,最長滑雪道為4.1公里;最特別係係海拔1340米的最高雪道上,更有3處乘纜車既地方,跟其他滑雪場統一的乘車入口相比,更方便住係唔同度假村區域既遊客使用!


對我地初級選手最好既地方,就係呢度唔同傳統的滑雪場,初級者只適合係山腳玩,呢度係一個城鎮型滑雪場,無論係山腳、山中間、甚至山頂,都有初級既滑雪道,初學者就唔洗玩黎玩去都係山腳玩咁悶咁慘喇!



SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon


俱樂部環境好grand,我地亦入賭場兜左個圈,最主要係試任晒咁多款唔同既果汁!



SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon


Jumbo size 老虎機:



SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon


沒有留言:

張貼留言