2010年1月28日 星期四

2010-01-28 (Thu) 最後衝刺.北海道活壽司.執行李

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


聽日出發去韓國滑雪啦,上次係花園街買的手套唔太滿意;後來比我遇上它們,一見鐘情就買下,跟太陽哥哥一人一對!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


因為仲未有滑雪手套,今日放工後作最後衝刺,睇下有冇又平又抵的滑雪手套!未見手套先見可愛麥兜梘液,好可愛呀,我買了紫色的薰衣草味!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


係花園街睇到間好平的,只係四十蚊有找就有一對;稱唔上勁鐘意,但絕對可接受,可惜較喜歡的總是男裝size,對我太大了...最後影晒相先,拎返去比媽咪佢地睇下,反正佢地都未買,再睇下點先決定,頂多聽日再出黎買啦!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


跟住去傾結婚相簿、買即影即有相紙、去smartone check漫遊事宜、去十蚊店買廚櫃用的防潮、陪太陽哥哥買公仔書、買韓國插頭(可惜搵唔到!!)...攪掂完都九點幾,去左北海道活壽司食晚飯!


剛坐低冇耐,細妹打黎話係mYoga,咁即刻叫埋佢過黎一齊食,三個人食左又唔算太多野,因為大家都狂講今晚執行李帶d咩,尤其是我同細妹,掛住講連合照都唔記得影!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


返到去執行李執到兩點咁滯,我同太陽哥哥一人一喼!



太陽哥哥原本話帶一個喼,我梗係覺得唔可能啦,睇下我地放好基本野已用左一半多少少啦,戰利品都未有,已經咁滿,試問又點可以兩個人用一個喼呢?



我dskincare都咁多了~~



好期待呢次韓國之旅呀,因為我地一家+表姐一家+姑媽一共九個人一齊去架,個團先得23人,我地差唔多佔左一半呢!講真丫,好耐好耐好耐冇一家人/同媽咪一齊去旅行了,聽日更係媽咪的生日,呢個生日應該都夠難忘啦掛?!我自己都好緊張好興奮呀,好啦,要快d去訓啦~~


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


沒有留言:

張貼留言