2010年1月4日 星期一

2010-01-04 (Mon) 2009聖誕咭 & 2010年曆咭






2009 Xmas Card ...唔知收到既朋友有咩感覺呢?我就覺得舊年個張靚d,因為有兩面,有男仔又有女仔,仲可玩"估錯處"添!其實今年由結婚後,我地都一直忙到年尾,所以今年既製作,的確急左d;雖然設計簡單d,但我都好開心太陽哥哥搵我做聖誕咭封面呢!加上佢知我鐘意氣球,就有呢個意念;我見到咁多氣球,令我諗起當時的結婚佈置呢!


又比大家睇下個製作過程先~~電腦稿:




草稿:




實物效果:




寄聖誕咭時,太陽哥哥亦幫我畫了兩張細既人像畫!




講完聖誕咭,講下年曆咭啦!因為時間唔夠的關係,加上我好鐘意呢幅結婚時用過的圖;唔知大家仲記唔記得呢幅圖當時係 menu cover呢?我諗到朋友們只擁有我地既帖+利是封,呢幅圖未有喎,咁就不如用黎做年曆咭啦,咁就可真正擁有晒太陽哥哥所有既結婚設計圖喇!雖然重用幅圖,太陽哥哥都有改左d背景同衣服顏色架! 




實物效果~~隻粉紅色比我想像沉左d,如果light一點會比較靚!




用呢幅結婚圖仲有個主要目的架,年年有收我聖誕咭既朋友,如果好記性or有keep晒我比您地既野,應該留意到呢幾年既年曆咭係一個系列黎既!四年前同太陽哥哥開始拍拖,佢將我加入佢每年既年曆咭設計度,跟住我地計劃結婚,再係年曆咭度慢慢透露呢個消息,到宜家我地真正結左婚喇!


四張年曆拼埋一齊,就好似『我們的愛情故事』系列咁;而2010呢張,亦係呢個系列既最後一張黎架啦,咁就正式為呢個系列畫上圓滿既句號喇!




沒有留言:

張貼留言