2010年1月31日 星期日

2010-01-31 (Sun) 韓國滑雪之旅 Day 2:江原雪嶺High One滑雪場 (搭吊車上山午膳篇)


滑雪場既吊車叫Gondola,聽導遊講,滑雪場最掠水係Gondola同locker錢,好似我地今日滑雪咁,Gondola票仲貴過租滑雪用具既錢呢!


Gondola全日票:WON63,000
Snowboard全日:WON32,000
Ski連Gondola全日:WON60,000
locker每次開關:WON1,000(小) / WON1,5000(大)



呢度既Gondola好強勁架,滑雪用具可放車外位置;成個場有好多個Gondola站,環繞晒成個滑雪場咁,條網纜一定好勁!點解韓國都咁勁,反而細人地咁多既香港昂平360會咁多意外架?!




Gondola望出去既景色一流呀!




我地下午既旅程只係山中間,所以係中站落車食晏;而表姐一家三口就直接上山頂既旋轉餐廳!




突然有隻big BEE出現!好爆笑~~




另一邊廂,我都報導下表姐個邊狀況先;佢地坐Gondola上到山頂,即係滑雪道既最頂端,呢度有間高1376米、係全韓國唯一的滑雪場旋轉餐廳,亦係江原道最高既眺望點!




諾諾身後個大心形影相點,亦係山頂既其中一個標誌,咁浪漫既環境,最岩戀人影相啦!




跟姑媽媽咪食飯後,我地就分道揚鑣,我地就係山中滑雪,媽咪姑媽就再坐Gondola上山頂join表姐佢地!媽咪姑媽兩個成對孖公仔咁,去到邊都一齊,影左唔少相!





最後亦同表姐佢地係大心心度影相,我都好想去影架,不過掛住玩snowboard冇時間...一心黎滑雪,又租左成日用具錢,梗係專心d繼續學玩snowboard啦;同埋好神奇架,snowboard真係有種魔力,您會自自然被佢吸引左,好似我咁,都會揀左玩snowboard,而放棄左我平時好鐘意的心心架!




沒有留言:

張貼留言