2010年1月31日 星期日

2010-01-31 (Sun) 韓國滑雪之旅 Day 2:酒店早餐後熱身運動篇+滑雪場整裝待發篇


今日七點就morning call啦,導遊話要爭取每一分每一秒既滑雪時間喎,所以我地都好興奮咁起身梳洗,然後係酒店享用早餐;酒店餐廳都好靚呀,落地玻璃,可以一路食一路欣賞窗外雪景!



我地食早餐既地點係一間大房入面:




好快咁食完早餐就係為左要影相,餐廳外既雪景好靚,成地都係雪呀!




正經相影完,大家開始黎料,開始...發癲!唔緊要啦,反正一陣都滑雪,當做定熱身運動啦!




跟住開始影跳跳相,我同太陽哥哥既強項!



大家一齊跳~~



呢張扮cute相...好想打佢!哈哈~~




跟住就出發到江原雪嶺High One滑雪場~~



呢幾隻公仔係High One滑雪場既標誌:



廁所牆的公仔畫:




跟住我地就拎滑雪用具,然後著鞋;滑過雪既團友可自行上山滑雪玩樂,初學者就大伙兒一齊係早上去滑雪學校學下點玩同練習下先,下午先一齊上山玩!



講個秘密比大家知啦,其實我個身呢刻裝左好多...假狗架!因為玩snowboard會好易整親,所以一定要用謢pat墊+謢膝!




我地著緊裝備時,諾諾好奇咁睇住我地!



導遊借左佢個Mickey mask比諾諾戴:



全團人得我同太陽哥哥學玩snowboard咋!整裝待發~~




沒有留言:

張貼留言