2010年1月11日 星期一

2010-01-11 (Mon) 柬埔寨 Day 4


今朝起身真係有點辛苦喇,因為尋晚只係訓得四五個鐘,不過眼訓既感覺好快被興奮既心情掩蓋,換好衫後就落樓下睇下呀姨屋企門外既佈置!呀姨家門前已搭了小型帳篷,冇女家個個搭得咁大,因為男家會係酒樓度擺酒!



呢刻先知新人既中文名字:



金銀蕉樹~~成棵蕉樹係真架,只係香蕉被鬆上了金銀油!



我們亦先食早點,都係食粥!



男家既屋企大堂亦已換上拜堂佈置:



呀姨家的大露台~~我地夜晚就係係度食糖水、傾計架啦!




兩個『花女』捧住鮮花等新人到達:



花車到達啦~~



新人跟住上男家屋企~~



黎到影下相先~~



男家親友的一個小孫女,佢條花女裙仔好可愛呀!




新娘換過衫後就開始斟茶比長輩啦!



我同太陽哥哥都有份,不過大家係平輩,唔洗跪同坐啦,我地傻下傻下,跟住新人做合十手勢,旁邊d親友就係度笑囉!



飲完茶後就送上禮物+利是!



親友合照時間:



之後就食午飯,下面係新人同男家父母係屋企食既第一餐飯:



我地就去返帳篷食:




完成左上午既禮儀後,我地就係屋企休息沖涼梳洗,訓返個晏覺;四點左右就起身出發去飲宴地方!



新娘房,各人都在化妝set頭呢!



MENU:




我開始肚餓,加上今晚我地要幫手迎賓,實要晏食飯,所以太陽表妹帶我地去買個街邊檔炒麵醫肚!



呢個炒麵係非常好味呢!




開始迎賓啦~~



我地成晚就係門口幫手迎賓,睇住新娘換完一套又一套既禮服,好靚呀!我粗略估計,呢兩三日佢應該夾夾埋埋換左十五套衫都有!原來係柬埔寨結婚,要攪成兩三日,所以中間要換好多套禮服,鐘意扮靚既靚女,真係可以考慮下黎呢度結婚呢!




等賓客差唔多食晒飯時,新人就會換婚紗出場,佢地擺緊個心型甫士呢!



跟女家擺酒一樣,出場之後每個步驟同尋晚都係咁上下!



之後就上台被人玩下,又錫下咀咁!

 


之後落台下點蠟燭:



互相餵蛋糕同埋帶頭跳舞:




跟住我地先開始晚宴呀,大家都好肚餓呢!



太陽姨丈今晚好開心呀,飲到醉醉地,仲帶頭出去跳舞,仲做埋龍頭!



攪足三日既結婚過程就係咁圓滿結束啦,呢次既參與的確令我大開眼界,亦感受到另一個國家既結婚禮儀、習俗同特色,係一個又開心、又愉快、又難得既親身體驗!


 


沒有留言:

張貼留言