2010年1月22日 星期五

2010-01-22 (Fri) (上) 瘋狂shopping.王祖藍竹砧板



下星期就去韓國旅行了,但似乎都未預備好禦寒衣物,黎緊每晚都幾忙碌,冇咩時間抽到出黎,今日見細妹放假,反正我地夜晚都有親戚飯局,就放了半天假,陪她睇下d厚褸/羽絨;去了幾間運動鋪,又去了戶外城,佢都睇唔岩心水;反而我就買左好多野...


一心諗住去CHOCOOLATE買件紅色外套送比太陽哥哥,點知見到CHOCOOLATE宜家出埋女裝,件件原價只係三百蚊樓下,唔算太貴,知佢唔會好似 izzue/IT咁轉個頭就減價,我又好鐘意one piece貪佢夠方便喎,加上細妹都覺得好睇(其實有d款佢原來已經買左!!),所以決定即刻買!其實開頭冇咁狼揀晒三件架,只係要左兩件,但原來買滿一千蚊就有隻大猿人杯,細妹話想要喎,咁就有個借口買埋第三件啦!



太陽哥哥好鐘意呢類外套襯衫,上星期我見呢隻粉藍色好靚,都買左件比佢!




行b+ab時又睇中呢兩件one piece,點知佢冇新,要聽日覆第二間鋪有冇...唔係今日就真係大豐收喇!


 


話咁快就到六點,都未夠喉呢;但就要過油蔴地,因為約左七點食晚飯呀!去到永安想買砧板,琪琪推介王祖藍呢款,佢係工展會買左,好好用喎!仲話呢期呢款砧板好hit呢,天然毛竹造,無臭防霉又唔會花,但我今日先第一次見囉,真係out...


如果買砧板,原價$354一套既刀剪,只係$177就可換購!



我買了中size,永安再平$100,只係$240,不過都唔夠工展會價$188咁平;但唔通再等一年工展會咩,所以都係買啦,因為屋企真係有呢個需要!



因為我有五百蚊永安現金券想用晒去,所以買埋其他清潔用品,湊夠條數!




沒有留言:

張貼留言