2010年1月14日 星期四

2010-01-14 (Thu) 同諾諾飲茶+迪迪尼


每次去完旅行,我通常都會請多日假,今次都唔例外!一來夜機到港想休息多一日,二來大把衫要洗要掠,三來屋企成個禮拜冇郁過,實鋪左好多塵,張床更加唔洗講,所以一定要換床單床鋪,又多一機衫...除左家務,我又要花點時間整理相片啦、check下email啦...等等,以上種種,我會好心急想即刻KO晒佢地!


尋晚返黎聽媽咪講,佢話知我今日放假,所有約左表姐同諾諾今日飲茶呀!可以見到諾諾固然開心啦,不過我就要安排一下做家務既時間喇;尋晚除左即刻換床單床鋪外,仲漏夜洗左一機衫;換床單床鋪聽落好簡單,但結婚後既雙人六吋床褥,仲要係靠牆冇咩空間可以利用到,係一項好花體力既活動黎架!到今朝九點早起身,又洗多一機衫;跟住打掃,務求迫自己做晒d家務先出去!


不過今朝起身勁唔舒服,個喉嚨好痛呢!仲有個鼻好似塞塞地咁呀!上次見諾諾係除夕,足足兩星期冇見,好掛住佢呀!



諾諾影的相:




諾諾越來越古靈精怪啦,自己除鞋除襪,姑媽跟住整古佢,問佢對腳臭唔臭呀?諾諾就自己聞隻腳啦!




表姐話冇野做不如去迪迪尼啦,咁我地飲完茶就出發啦!經過實惠門口時,見到個好大既鼓,我地叫諾諾去打鼓,跟住又叫佢望鏡頭影相,佢望得好攪笑呀!



雖然個鼓好高,隻手要舉到好高先打到,但個頭唔洗昂高架麻,正傻豬黎架!



架食錢red car岩岩有人玩緊,個伯伯仲好好叫埋諾諾坐另一邊,唔係Sunny哥哥係度,諾諾今日都玩到食錢red car呀!




諾諾不停同恩恩玩『匿埋』:




去到迪迪尼,見到d新年items;好鐘意隻跳跳虎大吉,可惜問過無chip n dale,因為今日係虎年先有跳跳虎咋!



米奇糖果全盒:



新年鎖匙扣:




之後我地睇Parade,媽咪係第一次睇呢!



我最愛既chip n dale:



恩恩唔係咁舒服,唔敢抱諾諾咁耐咁近,就交比舅婆抱諾諾啦!




之後竟然比我地見到Woody呀!黎過咁多次迪迪尼都未見過佢會出黎同遊人影相架,即刻排隊啦~~



Woody好高呀,高得好緊要呢!



工作人員整古Woody,叫佢一字碼低d咁同諾諾影相,Woody聽到後就作狀 OH NO



跟住就開始一字碼啦~~



工作人員繼續整古Woody,話唔夠低,再低d低d,超爆笑!最後咁係最盡了,場面好好笑呀!



跟住我地都跟Woody影~~




之後去玩木馬,諾諾幾冧舅婆!



恩恩梗係同諾諾一齊坐啦,我地不知幾 friend,又 HI 又 V!




跟住玩小飛象:




再玩Pooh Pooh車,今次張相影得幾好,總算個個都有望鏡頭,諾諾仲側側地頭好鬼cute呢,所以表姐都買左張返去做poster!



出左好多新公仔呀,我地係咁拎住狂影,影完一隻又一隻!




之後去玩巴斯光年,玩完出黎又影!




出黎見到真既巴斯光年,咁少人,梗係影相啦!




諾諾影既相:




可能著得唔夠衫去迪迪尼,我越來越病了,原本約左太陽哥哥放工後去睇結婚相簿個初稿,但因為唔舒服都係唔出去了;最後表姐車我地返青衣城,去池記食粥跟住就返屋企早d休息啦!




沒有留言:

張貼留言