2010年1月29日 星期五

2010-01-29 (Fri) 最最後衝刺.媽咪生日慶祝@機場富豪.韓國滑雪之旅起程

一心諗住尋晚係最後衝刺為韓國滑雪之旅做準備,點知今晚出發,原來今日日頭都仲可偷到時間作最最後衝刺,因為媽咪尋晚睇完我影花園街既手套覺得OK,我地就決定一早再出去兜個轉!


今日亦係媽咪既生日大日子,我地先同姑媽表姐諾諾去新世紀飲茶,諾諾一見到舅婆就講『生日快樂』啦!



SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon


諾諾手上個部係姑媽的股票機,睇諾諾係股票機上面做緊乜...



原來玩緊『畫畫畫』!



SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon


諾諾識得自己楂茶杯飲野都唔倒瀉啦,見佢好小心咁拎住飲同放低,加埋著住件皮褸仔,好似陳豪既"嘆返杯cappuccino"呀!



SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon


飲完茶後我地就爭取時間去花園街shopping,先幫諾諾同商場既新年佈置影相~~



SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon


經過買雪褲既鋪頭,老闆認得媽咪,我地就入去吹下水,點知老闆拎左見我之前想要但當時唔岩色唔岩size既雪褸比我,一見即鐘情,即試上身,fit到爆,即買!因為我知係雪地著住影相一定勁靚勁sharp~~



其次買左四對滑雪手套:



因為太陽哥哥件雪褸係大圍屋企,行完花園街後,我就跟表姐車返大圍,跟住幫太陽哥哥返屋企拎雪褸...



之後仲去埋葵芳德仁大藥房買日用品...



掛住買野攪到遲晒,返到屋企已經五點,得返一個鐘,超迅速咁pack野、沖涼、鋪床鋪、熄晒全屋電掣插蘇、全屋safety checking、執返好整齊間屋(我唔鐘意去完旅行一返黎見到間屋立立亂架!!)、落潔廁得...勁趕!



SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon


同媽咪威哥一齊出發,準時七點三去到機場,先會合剛放工黎到既琪琪,點知發現威哥帶漏左琪琪千叮萬囑既鏡頭,唯有...威哥返青衣拎完再黎機場,慘~~


今日係媽咪生日,左諗右度後,最後決定叫晒姑媽同叔叔一家,一齊去機場酒店食自助餐,由我請客,希望媽咪過一個難忘的生日!因為姑丈同叔叔一家本身都唔去韓國既,為左我既邀請,佢地都唔怕遠咁入黎,順便當送我地機,真係好感謝佢地咁比面媽咪喇!


機場富豪呢期做緊東南亞風味自助餐,老實講啦,呢個題材一d都唔吸引,但要搵一個大班人食得舒適同開心既地方,非自助餐莫屬,唯有屈就一下大家啦...



海鮮得呢四款,實在太少呀!連生蠔同長腳蟹都冇...失望!



其實普遍野:



甜品區最值得影相~~



SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon


原本諗住買生日蛋糕,點知問過要收切餅費一百元,我覺得唔抵就放棄了,諗住黎到實有辦法...我地已經帶備晒蠟燭同蠟燭託,開頭諗住成個cake咁捧入去,最後反而同細妹諗出DIY仲有心思同特別!



DIY蛋糕整好後,我地幾個細路就夾一夾,表姐負責錄影,我地就由另一邊捧住蛋糕入去,而最唔怕醜既表姐夫梗係發揮佢既強項 - 大聲咁帶頭唱生日歌喇!



SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon


呢個特別環節非常成功,d大人好專心咁傾緊計時,突然有人唱生日歌,再突然我地捧住蛋糕步入,一切都黎得好自然、好驚喜!睇媽咪幾開心~~



大合照:



諾諾仲幫舅婆祝大家開開心心、快快樂樂!



SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon


食到九點九,我地就過返機場集合啦~~



米奇喼係諾諾架,佢係咁"及"到實一實!



跟住我地影左兩張相,一張係去旅行既人,一張係送機既人!



已經夜晚十一點幾,平時諾諾呢個時間已經訓左,但呢刻佢超開心+勁興奮,好high咁周圍跑跑跳跳,仲知道公公(姑丈)冇份去旅行,死都唔拖住公公,淨係痴住我地幾個會去旅行既人,人仔細細都好心水清呢!同公公黎個goodbye kiss我地就入閘啦~~



SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon


我地乖搭CX412 0020起飛既航班:



已經踏入凌晨十二點啦,但大家都好興奮呢!因為我地既滑雪旅程隨即要展開啦~~



SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon


兩款飛機餐:



諾諾的兒童飛機餐:



SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon


韓國時間凌晨五點,我地就抵達仁川國際機場!



入境時我地等左勁耐囉...香港機場原來真係最perfect架!排隊期間,遠處望見有幅眼鐘漏左係填入境紙既檯上,我地仲話不如即刻問下邊個漏低啦,唔係一黎到旅行,冇左幅眼鐘,咩都睇唔清,好慘喎~~行近d睇,原來唔係有人漏低左,係特登有三種歲數既老花眼鏡放係度比人用架!雖然韓國人做野手腳慢,但呢個安排又真係好細心喎,加返d分呢!



SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon


沒有留言:

張貼留言