2010年1月26日 星期二

2010-01-26 (Tue) 慳位新鞋架

  


最近媽咪介紹左一款非常方便又慳位的新鞋架比我!


之前,我那個由地板到天花頂咁高的鞋櫃,都被我裝得滿滿的,因為實在太多鞋,仲連埋鞋盒...基本上成個鞋櫃,我的鞋係佔左九成,太陽哥哥只得兩三對...



  


一於的起心肝,加上對太陽哥哥有點歉疚,於是就黎過改頭換面...



  


將所有鞋盒丟晒去,換上呢款鞋架放鞋...



  


原本一行只放到三對鞋連鞋盒,用左新鞋架後,一行放多個double共六對!讚~~



  


放返好多位比太陽哥哥啦,雖然仲未有一半,都有三成丫!我會努力架啦,遲d再丟咁d鞋啦!嘻嘻~~



  


真係又慳位又方便呢!



  


沒有留言:

張貼留言