2010年1月30日 星期六

2010-01-30 (Sat) 韓國滑雪之旅 Day 1:雲岩亭.自製正宗傳統石頭拌飯

跟住地就去韓劇『食客』拍攝地『雲岩亭』:



一落車係一片白懞懞既雪景:



雲岩亭內設有充滿韓國傳統建築物特色的宮庭御膳坊,我地就係呢度親手製作有機無添加正宗傳統石頭拌飯!



每個人既座位都放好了材料:



聽著廚師的講解及介紹一齊做:



我們的製成品:



媽咪手楂的係廚師的製成品,傳比我地一一影相比較下,真係差得遠呢!哈哈~~



SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon


我同琪琪都想快d影相,好快咁食完就出去影下雲岩亭既景色;呢度既建築物係根據古代韓式建築而設計,亭台樓閣均極富有韓國特色!



SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon


大家食完飯後都陸續出黎影相,好在我地d風景相影得快咋,唔係相中背景實有好多障礙物啫!嘻嘻~~



SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon


跟住我地就check-in黎緊兩晚會住既酒店喇,呢度真係好靚好high class呀,終於感受到超值團同豪華團既分別!呢間房係媽咪同姑媽既,諾諾一入黎就打電話,好攪笑!



大玻璃窗望出去,好靚既雪景呀!



媽咪同姑媽將d韓幣放晒出黎晒冷,媽咪笑到傻左!



仲有梨汁晒冷~~



諾諾幾時同威哥咁friend?!



SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon


休息後我地就去浸溫泉,浸完就係酒店大堂集合,準備去食晚飯!趁未出發時影下酒店大堂同正門戶外的夜晚景色,好靚好浪漫呀!



SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon


晚餐地點:



菠蘿味芬達~~係唯一一間餐廳有的飲料,之後我地想飲都冇了!



SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon


飯後就去租滑雪用具~~



跟住又去便利店~~



韓國呢邊好多唔同味既奶類飲品,黃蓋呢兩款香蕉奶領隊話好好味架!



諾諾摷緊珍寶珠,佢話一支恩恩一支諾諾喎!冧死~~



情人節朱古力~~



呢款蜜瓜味雪條又係領隊推介,我地每人一支係車上食,真係好正呢,好濃既蜜瓜味呀!我以為北海道先有咁重蜜瓜味既野,估唔到係韓國都搵到!



便利店戰利品~~蟹柳又係領隊推介,話可for聽晚打邊爐食喎!



SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon


呢間係我同太陽哥哥既房間,check-in時掛住合拼兩張single bed唔記得影相,宜家補影返~~



SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon
SnowmanIcon


沒有留言:

張貼留言